هتل های نزدیک میدان جمهوری ارمنستان

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۳۶ 5 دقیقه

میدان جمهوری یکی از جاذبه‌های دیدنی در ایروان است؛ به همین دلیل اغلب کسانی که به این کشور سفر می‌کنند، ترجیح می‌دهند در هتل‌های نزدیک این میدان اقامت داشته باشند. هرکدام از مجموعه‌های اقامتی نزدیک به میدان جمهوری برای رقابت با یکدیگر و انتخاب شدن به عنوان بهترین هتل ارمنستان، امکانات و خدمات خاصی را در نظر گرفته‌اند تا بتوانند مسافران بیشتری را جذب کنند. بنابراین دست مسافران برای انتخاب مکان مناسب در سفر کاملا باز است. در این محتوای راهنمای سفر به ارمنستان لیستی از هتل‌های نزدیک به میدان جمهوری را می‌بینید که در ادامه توضیحات کامل‌تری را درباره هرکدام ارائه خواهیم داد:

  • گرند هتل ایروان
  • هتل رامادا بای ویندهام ایروان
  • هتل الکساندر ارمنستان
  • هتل اربونی ارمنستان
  • هتل اروپایی ارمنستان
  • هتل نورس اونیو ارمنستان

اطلاعات کامل هتل‌های نزدیک به میدان جمهوری ارمنستان

هتل های نزدیک به میدان آزادی ایروان

(هتل های نزدیک به میدان جمهوری ارمنستان)

برای آنکه بتوانید از میان هتل‌های مورد نظر انتخاب مناسبی را داشته باشید، باید اطلاعات کاملی درباره آن‌ها به‌دست آورید. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این مجموعه‌های اقامتی خواهیم پرداخت:

گرند هتل ایروان

گرند هتل

(گرند هتل ایروان)

گرند هتل ایروان با 5 ستاره و امکانات مدرن و تجهیزات عالی، آماده پذیرایی از مسافران است. نمای بزرگ این هتل و اتاق‌هایی که با سبک کلاسیک دکور شده‌‌اند، از ویژگی‌هایی هستند که هرکسی آن را می‌پسندد. در این هتل، رستوران نایزی با منوی غذاهای ارمنی، کافه و چایخانه 24 ساعته هم در نظر گرفته شده است. خدمات رفاهی مانند ترانسفر فرودگاه، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ هم در گرند هتل ایروان وجود دارد.

  • آدرس گرند هتل ایروان: Golden Tulip Yerevan, Yerevan Golden Tulip

هتل رامادا بای ویندهام ایروان

هتل رامادا

(هتل رامادا بای ویندهام ایروان)

هتل رامادا بای ویندهام یکی از بهترین‌های ایروان است که اتاق‌های بی‌نظیر و زیبای آن لحظات به‌یادماندنی را در ذهن شما ثبت می‌کنند. در رستوران این مجموعه می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی و محلی ارمنستان را بچشید. در نزدیکی آن نیز اماکن دیدنی بسیار جذابی مثل تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی قرار گرفته‌اند.

  • آدرس هتل رامادا بای ویندهام ایروان: 15 Pavstos Buzand St., 5GH6+XH, Yerevan, Armenia

هتل الکساندر ارمنستان

هتل الکساندر ارمنستان

(هتل الکساندر ارمنستان)

الکساندر نام هتل 5 ستاره‌ای است که در 400 کیلومتری میدان جمهوری ایروان قرار دارد. برای اقامت در این مجموعه باید هزینه بالایی را پرداخت کنید؛ زیرا این اقامتگاه از هتل‌های لاکچری منطقه به‌حساب می‌آید و در آن خدماتی مانند استخر سرپوشیده، مرکز ماساژ، سالن ورزشی و 4 رستوران در نظر گرفته شده است که مسافران در طول اقامت خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. صبحانه‌های آن نیز با 3 سبک محلی، امریکایی و اروپایی سرو می‌شوند.

  • آدرس هتل الکساندر ارمنستان: 3/4 Abovyan Street, 0001 Yerevan, Armenia

هتل اربونی ارمنستان

هتل اربونی

(هتل اربونی ارمنستان)

اگر به دنبال مکانی مدرن برای اقامت هستید، هتل اربونی بهترین انتخاب است. این مجموعه با 4 ستاره از ساده‌ترین دکوراسیون با سبک مینیمال استفاده کرده و توانسته است رضایت مسافران را جلب کند. شما برای اقامت چندروزه خود در اربونی می‌توانید اتاق‌های کوچک و ارزان یا سوئیت‌های خانوادگی را انتخاب کنید. امکاناتی نیز که هتل در اختیار مسافران قرار داده، بسیار کامل است و اینترنت و صبحانه رایگان هم در بین آن‌ها دیده می‌شود.

  • آدرس هتل اربونی ارمنستان: Vazgen Sargsyan Street 26/4, 0010 Yerevan

هتل اروپا ارمنستان

هتل یوروپ

(هتل اروپا ارمنسان)

یکی دیگر از محل‌هایی که برای اقامت در نزدیکی میدان جمهوری می‌توانید انتخاب کنید، هتل اروپاست. این مجموعه با 4 ستاره، امکانات رفاهی بی‌نظیری را برای مسافران فراهم کرده است که از بین آن‌ها می‌توانیم اینترنت رایگان، انواع نوشیدنی‌های متنوع، خدمات پرستاری از کودک و... را نام ببریم. در نزدیکی آن نیز اماکن دیدنی مثل موزه سرگی پارجانوف، موزه تومانیان و قلعه اربونی هم قرار گرفته‌اند که در مدت اقامت خود می‌توانید به بازدید آن‌ها بروید.

  • آدرس هتل هتل اروپا ارمنستان: Hanrapetutyan Street 38, 0010 Yerevan, Armenia

هتل نورس اونیو ارمنستان

هتل نورس اونیو ارمنستان

(هتل نورس اونیو ارمنستان)

نورس اونیو آخرین هتلی است که می‌خواهیم معرفی کنیم. این مجموعه تنها 0.6 کیلومتر با میدان جمهوری فاصله دارد و با 4 ستاره، مکانی ایده‌آل برای اقامت است. مدیریت این هتل برای مسافران خدمات رفاهی کاملی را در نظر گرفته که شامل استخر شنا، پارکینگ، رستوران، مرکز تناسب اندام، 3 شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت و... است. این مجموعه از نظر موقعیت مکانی نیز در مکان خوبی قرار دارد و با اقامت در آن می‌توانید به مسجد آبی ایروان، موزه کاسکاد، کلیسای سنت گریگور، موزه ماتناداران و... هم سر بزنید.

  • آدرس هتل نورس اونیو ارمنستان: 10/1 Northern Ave, Yerevan 0001, Armenia

مقاله پیشنهادی: هتل های نزدیک سفارت امریکا در ارمنستان

قبل از رسیدن به مقصد محل اقامت خود را مشخص کنید...

در این مطلب به معرفی چند هتل معروف ارمنستان پرداختیم که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارند. مطمئنا تعداد این اقامتگاه‌ها بسیار بیشتر هستند و بهتر است برای دیدن لیست کامل آن‌ها سری به سایت مای سفر بزنید. در این پلتفرم اطلاعات کاملی درباره هر هتل ارائه شده است و امکان رزرو آنلاین آن‌ها را هم خواهید داشت. اگر شما هم پیش از این در هتلی نزدیک به میدان جمهوری ایروان اقامت داشته‌اید، حتما نامش را به لیست ما اضافه کنید.

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید