هتل های نزدیک سفارت امریکا در ارمنستان

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۱۱ 5 دقیقه

ایرانیان برای سفر به امریکا باید ابتدا به سفارت این کشور در ارمنستان مراجعه کنند. سفارت امریکا در ارمنستان در ایروان 0082، خیابان امریکایی 1 واقع شده است. با مراجعه به این سفارت افراد حاضر در آن ابتدا پرونده شما را بررسی می‌کنند و مصاحبه‌های لازم را برای سفر شما انجام می‌دهند تا درنهایت اجازه ورود به خاک این کشور تایید شود.

برای مراجعه راحت به سفارت امریکا نیاز دارید که در یکی از بهترین هتل‌های ارمنستان نزدیک به سفارت اقامت داشته باشید. از این رو چند نمونه از این اقامتگاه‌ها را در اینجا به شما معرفی می‌کنیم. در ادامه نیز درباره هرکدام از آن‌ها اطلاعات کامل‌تری را به شما ارائه خواهیم داد:

  • هتل آرمنیا مرییات ارمنستان
  • هتل بین ارمنستان
  • هتل گرند فورچون ارمنستان
  • هتل ریپابلیکا ارمنستان
  • هتل متروپل ارمنستان
  • هتل بست وسترن پلاس کانگرس ارمنستان
  • هتل الکس ارمنستان

اطلاعات کامل درباره هتل‌های نزدیک به سفارت امریکا در ارمنستان

اگر قصد دارید قبل از رسیدن به ارمنستان یکی از هتل‌های بالا را برای اقامت انتخاب کنید، بهتر است اطلاعات کاملی درباره آن‌ها به‌دست آورید. آدرس و اطلاعات بیشتر این اقامتگاه‌ها را در ادامه می‌بینید:

هتل آرمنیا مرییات ارمنستان

آرمنیا مرییات

(هتل آرمنیا مرییات ارمنستان)

اولین هتل در لیست ما مربوط به آرمنیاست. این مجموعه از سال 1958 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1998 بازسازی آن صورت گرفته است. آرمنیا مرییات با 4 ستاره، امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله این موارد می‌توانیم به استخر، پارکینگ، کافه، باشگاه ورزشی، اینترنت و... اشاره کنیم.

  • آدرس هتل آرمنیا مرییات ارمنستان: Amiryan Street 1, 0010 Yerevan

هتل بین ارمنستان

هتل بین ارمنستان

(هتل بین ارمنستان)

هتل بین با 3 ستاره در نزدیکی سفارت امریکا واقع شده است. امکانات این مجموعه بسیار مناسب و شامل وای‌فای غیررایگان، پارکینگ، رستوران، پذیرش 24 ساعت، فامیلی روم، استخر و... هستند. برای اقامت در این مجموعه می‌توانید اتاق‌هایی با ظرفیت‌های مختلف را انتخاب کنید. در نزدیکی هتل بین مرکز خرید دالما گاردن و مسجد آبی هم قرار گرفته‌اند که در اوقات فراغت خود می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

  • آدرس هتل بین ارمنستان: Ayasi Street 72/1, 0082 Yerevan

تور پیشنهادی: تور ارمنستان وقت سفارت آمریکا

هتل ریپابلیکا ارمنستان

هتل ریپابلیکا ارمنستان

(هتل ریپابلیکا ارمنستان)

ریپابلیکا یکی دیگر از اقامتگاه‌های چهار ستاره در نزدیکی سفارت امریکا در ارمنستان است. این مجموعه امکانات بسیار خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به استخر، پارکینگ، سرویس اتاق، فامیلی روم، اینترنت و... اشاره کنیم. همچنین در این هتل 2 رستوران وجود دارد که برای صرف غذا می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. مسجد آبی و میدان جمهوری ایروان هم فاصله بسیار کمی تا این اقامتگاه دارند.

  • آدرس هتل ریپابلیکا ارمنستان: Amiryan str. 7/1, Yerevan 0010 Armenia

هتل گرند فورچون ارمنستان

هتل گرند فورچون ارمنستان

(هتل گرند فورچون ارمنستان)

گرند فورچون با 4 ستاره در 3 کیلومتری میدان جمهوری ایروان واقع شده است. این هتل امکانات بسیار خوب و کاملی مانند اتاق‌های مجهز به تهویه، تراس، منظره باغ، حمام اختصاصی و... را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و صبحانه آسیایی سرو می‌کند. با اقامت در هتل گرند فورچون نه تنها به سفارت امریکا، بلکه به بسیاری از اماکن دیدنی مانند مسجد آبی و موزه سرگئی پاراجانوف نزدیک هستید.

  • آدرس هتل گرند فورچون ارمنستان: Tairov St Yerevan Yerevan

هتل متروپل ارمنستان

متروپل ارمنستان

در نزدیکی مسجد کبود و میدان جمهوری، هتل دیگری به نام متروپل قرار دارد. این مجموعه 4 ستاره، امکانات بسیار خوبی را برای مسافران خود در نظر گرفته است. به‌طور مثال اگر مسافران ماشین شخصی داشته باشند، می‌توانند از پارکینگ مجموعه استفاده کنند. از دیگر امکانات این هتل می‌توانیم سرویس اتاق، کافه، پذیرش 24 ساعته، فامیلی‌روم و... را نام ببریم.

  • آدرس هتل متروپل ارمنستان: 2/2 Mesrop Mashtots Ave, Yerevan 0015, Armenia

هتل بست وسترن پلاس کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن پلاس کانگراس ارمنستان

(هتل بست وسترن پلاس کانگرس ارمنستان)

بست وسترن پلاس کانگرس در موقعیت مکانی شلوغی قرار دارد؛ ولی کافی است که وارد اتاق‌های این مجموعه شوید تا آرامش و سکوت بی‌نظیر آن‌ها، حس و حال‌ شما را تغییر دهد. این هتل اتاق‌هایی با پنجره‌های رو به پارک دارد که امکانات آن‌ها کاملا متنوع و مدرن هستند. سوئیت‌های مجموعه به‌صورت اتاق کویین دو نفره، کینگ اگزکتیو دو نفره، کینگ سوپریور دو نفره، اتاق دو نفره با تخت کوئین و اتاق کینگ اکونومی ارائه می‌شوند که برای اقامت در هرکدام از آن‌ها باید هزینه متفاوتی را پرداخت کنید.

  • آدرس هتل بست وسترن پلاس کانگرس: Best Western Yerevan, Yerevan Best Western

هتل الکس ارمنستان

هتل الکس

(هتل ااکس ارمنستان)

آخرین هتلی که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم، الکس است. این هتل با امکانات رفاهی مناسب، بهترین مکان برای اقامت چندروزه شما خواهد بود. از جمله این امکانات می‌توانیم به ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، کافه، اینترنت و... اشاره کنیم. در نزدیکی این هتل اماکن دیدنی قرار گرفته‌اند که امکان بازدید از آن‌ها را هم خواهید داشت.

  • آدرس هتل الکس ارمنستان: 313 Admiral Isakov Ave, Kentron Yerevan

مقاله پیشنهادی: هتل های نزدیک میدان جمهوری ارمنستان

مای پرواز همراه شما از ایران تا امریکا...

در این مطلب به معرفی چند هتل در نزدیکی سفارت امریکا پرداختیم. با بررسی این مجموعه‌های اقامتی و دیگر هتل‌هایی که اطلاعات کامل آن‌ها در سایت مای پرواز درج شده است، می‌توانید درنهایت بهترین اقامتگاه را قبل از رسیدن به مقصد برای خود انتخاب کنید.

اگر پیش از این در هتلی نزدیک به سفارت امریکا در ارمنستان اقامت داشته‌اید، نام آن را به لیست ما اضافه کنید.

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید