معرفی بهترین هتل های ارمنستان ایروان

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۷:۴۵ 17 دقیقه

برای داشتن یک سفر مطلوب و خاطره‌انگیز، افزون بر انتخاب یک مقصد ایده‌آل، پیدا کردن اقامتگاهی مناسب که از نظر بودجه و امکانات، متناسب با نیازهای گردشگران باشد، بسیار مهم است. ایروان شهر توریستی ارمنستان نیز به عنوان یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار است که بسیاری از گردشگران ایرانی، تور ارمنستان را برای گردش و تفریح انتخاب می‌کنند. بنابراین هتل‌های متنوع، در سطوح مختلفی در این شهر وجود دارند که با توجه به شرایط افراد امکان رزرو آن‌ها وجود دارد.

از این رو بهتر است قبل از سفر به این کشور، از لیست بهترین هتل های ارمنستان ایروان اطلاع کسب کنید تا بتوانید بنا بر شرایط خود، یک هتل مناسب را برای اقامت برگزینید.

هتل های پنج ستاره ارمنستان ایراون

هتل 5 ستاره ارمنستان

(هتل های پنج ستاره ایروان)

در سفر به کشور ارمنستان بسیاری از گردشگران بدون توجه به هزینهٔ سفر، به دنبال اقامت در هتل‌هایی لوکس و لاکچری هستند. بنابراین به این دسته از افراد هتل های ۵ ستاره ارمنستان ایروان پیشنهاد می‌شود. هتل های ۵ ستاره ایروان غالباً در مرکز این شهر واقع شده‌اند و از نظر نزدیکی به مکان‌های دیدنی، تاریخی و تفریحی در موقعیت مناسبی قرار گرفته‌اند. بنابراین با رزرو این هتل‌ها خیلی راحت می‌توانید خود را به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی ایروان برسانید. از معروف‌ترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نشنان
  • رادیسون بلو
  • مولتی گرند

هتل ۵ ستاره نشنان ایروان

هتل 5 ستاره نشنال ایروان

(هتل پنج ستاره نشنال ایروان)

هتل نشنال Hotel National یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ایروان بوده که در مرکز این شهر واقع شده است. این هتل ۵ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی و پارک فواره‌ها فاصله دارد. هتل نشنال به سبک آرت دکو دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، اسپا و حمام ترکی است. طراحی فوق‌العاده هتل باعث جذب گردشگران زیادی شده است. این هتل دارای سقف‌های بلند و قرنیز، پنجره‌های بزرگ با پرده‌های مجلل، شومینه و کاشی کاری‌های رنگارنگ است. اتاق های بزرگ، استودیوها و سوئیت‌ها، با رنگ‌های خنثی جذاب تزئین شده‌اند.

همهٔ اتاق‌ها دارای Wi- Fi رایگان، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام خصوصی با حوله و لوازم آرایش رایگان هستند. رسان آلاکارته غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند و می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های سبک‌تر را در کافه رز میل کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس تنها 20 متر از هتل فاصله دارد و می‌توانید در عرض 20 دقیقه به فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس برسید.

هتل ۵ ستاره رادیسون بلو

هتل 5 ستاره رادیسون بلو

(هتل پنج ستاره رادیسون بلو)

این هتل 5 ستاره که در فاصلهٔ 10 دقیقه‌ پیاده روی از پارک پیروزی واقع شده است، کاملاً بازسازی شده و چشم اندازهای باشکوهی از پارک و کوه آرارات را ارائه می‌دهد. هتل رادیسون بلو از مرکز شهر ایروان فقط 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. پارکینگ رایگان در محل و وای فای رایگان در سراسر هتل ارائه می‌شود. اتاق‌های بزرگ هتل رادیسون بلو ایروان دارای دکوراسیون روشن، مبلمان باکیفیت و فرش هستند. همهٔ اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی هستند.

رستوران لاردر در این هتل، تجربهٔ آشپزی خانگی ارمنی را با رنگ و لعابی اروپایی ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین می‌توانند در کافه و رستوران Bamboo Rooftop که در آن غذاهای بین‌المللی، سالاد، ساندویچ و برگر سرو می‌شود، استراحت کنند. در این هتل سوشی و غذاهای ژاپنی هم ارائه می‌شوند.

پذیرش هتل Radisson BLU ایروان ۲۴ ساعته بوده و شامل خدمات بلیط و میز تور است. این هتل همچنین دارای یک باشگاه ورزشی پیشرفته است و مسافرانی که قصد دارند در زمان مسافرت هم از ورزش و باشگاه رفتن جا نمانند، بسیار مناسب خواهد بود.

هتل ۵ ستاره مولتی گرند

هتل 5 ستاره مولتی گرند

(هتل 5 ستاره مولتی گرند)

هتل مولتی گرند فارئون را می‌توان از بهترین هتل های ارمنستان ایروان معرفی کرد که در دسته هتل‌های پنج ستاره قرار می‌گیرد. هتل Multi Grand Pharaon در مسیر ایروان به ابوویان واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توان به وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی اشاره کرد. این اقامتگاه همچنین دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، جکوزی و مرکز آبگرم و سلامتی است.

همهٔ اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و از تلویزیون صفحه تخت، یخچال و چای ساز برخوردار هستند. حمام خصوصی شامل حوله، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان هم وجود دارد. مهمانان می‌توانند در رستوران‌های این هتل با بهره گیری از غذاهای قاره‌ای و منوی غذایی غذا بخورند یا سرویس اتاق سفارش دهند. امکانات باربیکیو هم در دسترس است.

همچنین در ادامه امکانات ارائه شده، یک فروشگاه زیبایی، یک بار جاز و همچنین فروشگاه‌های هدیه در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. کودکان می‌توانند در زمین بازی وقت خود را بگذرانند یا زمانی را در باشگاه کودکان سپری کنند.

هتل های چهار ستاره ایروان ارمنستان

هتل های 4 ستاره ارمنستان ایروان

(هتل های 4 ستاره ایروان)

در شهر ایروان علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره، هتل‌های لوکس و متنوع زیادی وجود دارند که ممکن است از نظر تعداد ستاره در دستهٔ هتل‌های ۴ ستاره قرار بگیرند. این هتل‌ها از نظر امکانات و خدمات ارائه شده ممکن است چندان تفاوتی با هتل‌های پنج ستاره نداشته باشند. بلکه در مواردی تنها بزرگی هتل و یا تعداد بیشتر اتاق‌های اقامتگاه باعث افزایش تعداد ستاره‌های یک هتل شده‌اند. در هر حال اگر قصد سفر به ایروان ارمنستان را دارید و به دنبال رزرو بهترین هتل های ۴ ستاره ایروان هستید، آشنایی با لیست هتل‌های زیر کمک کننده خواهد بود.

  • انی گرند
  • ایرا سوئیت
  • سنترال پروان
  • آنی پلازا
  • متروپول
  • اویا ترنس
  • اره بونی
  • آرارات
  • پرزیدنت
  • انی سنترال
  • رویال رویال پلازا
  • رامادا

 

هتل ۴ ستاره انی گرند ارمنستان ایروان

هتل آنی گرند

(هتل آنی گرند ایروان)

هتل آنی گرند Annie Grand Hotel ، در ایروان و در فاصلهٔ 600 متری میدان جمهوری واقع شده است. این هتل دارای بار، اتاق‌های غیرسیگاری و وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه است. این هتل همچنین دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و سونا نیز است. هتل آنی گرند به جاذبه‌های محبوبی مانند مسجد آبی، دانشگاه دولتی ایروان و آبشار ایروان نزدیک است.

اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله هستند. همهٔ اتاق‌ها نیز کمد لباس و چای ساز را برای مهمانان فراهم می‌کنند. لازم به ذکر است هتل آنی گرند ایروان بوفه یا صبحانه آمریکایی ارائه می‌دهد. کارکنان که به زبان‌های انگلیسی، ارمنی و روسی صحبت می‌کنند، آماده خدمت رسانی به مسافران در پذیرش 24 ساعته هستند. نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه عبارتند از: تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و کلیسای جامع سنت گریگوری روشنگر که به راحتی می‌توانید از اقامتگاه خود به این مکان‌ها دسترسی داشته باشید. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس است که در 10 کیلومتری هتل آنی گراند ایروان قرار دارد.

هتل اپرا سوئیت ایروان ارمنستان

هتل اپرا سوئیت ایروان

(هتل اپرا سوئیت ایروان)

هتل اپرا سوئیت Opera Suite Hotel با پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان و خدمات ماساژ، در ایروان، یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر است. این هتل در فاصلهٔ 500 متری از تئاتر اپرای ارمنستان واقع شده است.

اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، گاوصندوق لپ تاپ و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها نیز دارای سشوار، دوش و دمپایی بوده و آشپزخانه‌های کوچک مجهز به یخچال، اجاق گاز و کتری برقی وجود دارد. غذاهای بین‌المللی در رستوران سیناترا هتل سرو می‌شود، البته سرویس اتاق و صبحانه در اتاق نیز در صورت درخواست ارائه می‌شود. لازم به ذکر است وای فای رایگان در مناطق عمومی موجود است. تا ایستگاه مترو باقرامیان 8 دقیقه پیاده روی است و میدان جمهوری در 1.5 کیلومتری هتل قرار دارد. ایستگاه قطار ایروان 6 کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در 15 کیلومتری هتل اپرا سوئیت است.

هتل سنترال پروان

هتل سنترال پروان

(هتل سنترال پروان)

هتل ۴ ستاره سنترال پروان واقع در ایروان، در 300 متری میدان جمهوری و 900 متری تئاتر اپرا و باله ارمنستان واقع شده است و امکانات متنوعی همچون وای فای رایگان را در سراسر اقامتگاه ارائه می‌دهد. غذاهای اروپایی، خاورمیانه و مدیترانه‌ای در رستوران هتل سرو می‌شود. این واحدها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، چای ساز، دوش، لوازم آرایش رایگان و میز هستند. اتاق‌های هتل نیز از تهویه مطبوع و کمد لباس برخوردار هستند. هتل سنترال ایروان هر روز صبحانهٔ بوفه سرو می‌کند و اقامتگاهی 4 ستاره با استخر سرپوشیده است. میز پذیرش 24 ساعته می‌تواند نکات مفیدی را برای رفت و آمد در منطقه ارائه دهد.

هتل آنی پلازا ایروان

هتل آنی پلازا ایروان

(هتل آنی پلازا ایروان)

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره معروف در ایروان، هتل آنی پلازا Ani Plaza Hotel است. استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی و سونا در این هتل 4 ستاره در منطقه تجاری و سرگرمی ایروان ارائه می‌شوند. این هتل در 100 متری خانه اپرا و در فاصله چند قدمی میدان جمهوری، گالری ملی و کاسکاد واقع شده است. اتاق‌های بزرگ هتل آنی پلازا ایروان دارای رنگ‌های گرم و تازه هستند. همهٔ اتاق‌ها از تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و حمام اختصاصی برخوردار هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز پانوراما از ایروان و کوه آرارات دارند. صبحانه هر روز صبح ارائه خواهد شد و غذاهای ارمنی در رستوران آنی سرو می‌شوند.

 

آنی پلازا پذیرش 24 ساعته دارد و وای فای در این هتل رایگان است. لازم به ذکر است این هتل از ایستگاه مرکزی ایروان 4 کیلومتر و تا فرودگاه ایروان 13 کیلومتر فاصله دارد.

هتل متروپول در ارمنستان ایروان

هتل متروپول در ایروان

(هتل متروپول ایروان)

اگر به دنبال اقامتی لوکس و لاکچری در یک هتل ۴ ستاره هستید، ما به شما هتل بزرگ متروپول Metropole Hotel را پیشنهاد می‌دهیم. در همهٔ بخش‌های هتل وای فای رایگان وجود دارد و همچنین مهمانان می‌توانند از کافه در محل لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان نیز در محل موجود است.

هر اتاق در این هتل دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت است. همچنین یک چای ساز در اتاق وجود دارد و برخی از واحدها دارای یک قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز هستند. برای راحتی شما، حوله و دمپایی در همهٔ حمام‌ها قرار داده شده است. اتاق‌های سوپریور دارای حمام آبگرم یا جکوزی هستند. میز پذیرش 24 ساعته، دستگاه پول نقد، مرکز تجاری و فروشگاه هدیه نیز در این اقامتگاه وجود دارد.

مهمانان همچنین می‌توانند در هتل تنیس روی میز بازی کنند. میدان جمهوری 1 کیلومتر با هتل متروپول ایروان فاصله دارد، بنابراین می توان گفت یکی از هتل های نزدیک میدان جمهوری ارمنستان به شمار می رود. علاوه بر این، تئاتر اپرا و باله ارمنستان 1.7 کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس نیز 9 کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد.

هتل اویا ترنس ایروان

هتل اویا ترنس

(هتل اویا ترنس)

یکی دیگر از بهترین هتل های ارمنستان ایروان، هتل اویا ترنس است. این هتل از طراحی مدرن و فوق‌العاده‌ای برخوردار است و در خیابان ابوویان، مرکز تاریخی ایروان، 3 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو میدان جمهوری واقع شده است. هتل آویا ترنس دارای وای فای و پارکینگ رایگان است.

اتاق‌های هتل از دکوراسیون مدرن و تهویه مطبوع برخوردارند. همهٔ اتاق‌ها نیز دارای تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار کلاسیک و حمام خصوصی هستند. هر روز صبح بوفه صبحانه ارائه می‌شود و غذاهای ارمنی و اروپایی در رستوران شیک، واقع در طبقه اول سرو می‌شوند. انبار چمدان نیز در این مجموعه وجود دارد.

Aviatrans Yerevan در کنار خیابان شمالی قرار دارد و 3 دقیقه پیاده تا گالری ملی ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان، وزارتخانه و بانک مرکزی ارمنستان فاصله دارد. خوب است بدانید پذیرش ۲۴ ساعته در Aviatrans Yerevan ارائه می‌شود که شامل یک میز تور است. همچنین خدمات ترانسفر به فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس که 15 دقیقه با ماشین فاصله دارد در دسترس است.

هتل ۴ ستاره اره بونی ایروان

هتل اره بونی

(هتل اره بونی ایروان)

در مرکز شهر ایروان، نزدیک میدان جمهوری، هتل Erebuni با غذاهای سنتی ارمنی و اروپایی پذیرای مهمانان است. هر روز صبح Wi- Fi رایگان و صبحانه بوفه ارائه می‌شود. اتاق‌ها دارای طراحی مدرن بوده و همه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و امکانات تهیه چای و قهوه هستند.

وعده‌های غذایی را می‌توانید در رستوران شیک Erebuni میل کنید. مجموعه‌ای از نوشیدنی‌ها در کافی شاپ مدرن هتل نیز سرو می‌شود. تا خانه اپرای معروف ایروان 10 دقیقه پیاده فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی Zvartnots تنها با 20 دقیقه رانندگی قابل دسترسی است. همچنین ترانسفر فرودگاهی در این هتل وجود دارد.

میز تور از دیگر امکانات این هتل است که می‌تواند به بازدیدکنندگان در برنامه ریزی اقامت خود در ایروان کمک کند. مهمانان می‌توانند از فروشگاه هدایای موجود در محل بازدید کرده و چمدان‌های خود را در پذیرش 24 ساعته نگهداری کنند.

هتل آرارات ایروان

آرارات ایروان

(هتل آرارات ایروان)

وای فای رایگان، استخر سرپوشیده و سونا از ویژگی‌های این هتل در ایروان هستند. هتل آرارات Ararat Hotel 7 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری و 10 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو میدان جمهوری فاصله دارد. این هتل اتاق‌های شیک و به سبک بوتیک با مبلمان چوبی، کف گرم و پنجره‌های بزرگ ارائه می‌دهد. تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان در هر اتاق گنجانده شده است.

رستوران هتل غذاهای اروپایی و غذاهای ارمنی سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌ها در هتل موجود است. در 15 دقیقه پیاده روی از هتل، مهمانان موزه تاریخ ارمنستان و میدان جمهوری را خواهند دید. همچنین در هتل، مسافران می‌توانند در باغ خصوصی استراحت کنند یا از ورزش در باشگاه لذت ببرند.

هتل ۴ ستاره پرزیدنت

هتل پرزیدنت

(هتل پرزیدنت ایروان)

این هتل در مرکز ایروان واقع شده که دارای باغی با استخر روباز فصلی و صندلی‌های آفتابگیر است و تنها 100 متر تا کلیسای سنت سرکیس فاصله دارد. Wi- Fi و پارکینگ رایگان نیز در این هتل ارائه می‌شود.

غذاهای ارمنی و بین‌المللی در رستوران هرازدان سرو می‌شود و مهمانان می‌توانند در بیرون از استخر غذا بخورند. بار دنج لابی نیز طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها را به مسافران ارائه می‌دهد. اتاق‌های بزرگ و مجهز با تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع را می‌توانید در هتل پرزیدنت President Hotel پیدا کنید. هر کدام از اتاق‌ها دارای حمام مدرن با لوازم آرایشی و سشوار هستند و برخی از آن‌ها چشم‌اندازی از آرارات دارند. موزه تاریخ ارمنستان و گالری هنر ملی تا هتل پرزیدنت 10 دقیقه پیاده روی فاصله دارند. فرودگاه Zvartnots نیز با هتل ۲۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

هتل انی سنترال ایروان

انی سنترال ایروان

(هتل انی سنترال ایروان)

اقامتگاه مرکزی آنی در ایروان واقع شده است و 3 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو زوراوار آندرانیک و 10 دقیقه پیاده تا میدان جمهوری و گالری هنر ملی فاصله دارد. این هتل دارای استخر سرپوشیده و سونا است. وای فای رایگان در سراسر هتل نیز ارائه می‌شود. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت و گاوصندوق هستند و کف اتاق‌ها فرش شده است. حمام خصوصی دارای سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

در هتل انی سنترال Eni Central Hotel مهمانان می‌توانند صبحانه را در رستوران هتل میل کرده و در کافه هتل نوشیدنی میل کنند. میز پذیرش 24 ساعته هم در هتل وجود دارد. ایستگاه قطار ایروان در 2 کیلومتری و فرودگاه ایروان در 7 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل رویال پلازا ارمنستان ایروان

رویال پلازا

(هتل رویال پلازا ایروان)

هتل رویال پلازا Royal Plaza  واقع در مرکز ایروان، در کنار موزه مارتیروس ساریان و موزه هوانس تومانیان، واقع شده و دارای Wi- Fi رایگان است. اتاق‌های هتل رویال پلازا ایروان دارای طراحی مدرن، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار، صندوق امانات و حمام اختصاصی هستند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به امکانات جلسه و ضیافت، سالن کنفرانس و رستورانی به سبک بوفه که غذاهای اروپایی، ارمنی و گرجی سرو می‌کند، اشاره کرد. تعدادی کافه، کافه رستوران و مکان‌های تفریحی را نیز می‌توان با 10 دقیقه پیاده روی در اطراف هتل پیدا کرد. ایستگاه اتوبوس اپرا 500 متر و فرودگاه بین‌المللی Zvartnots در 12.5 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل رامادا ایروان

هتل رامادا

(هتل رامادا ایروان)

هتل رامادا در ایروان واقع شده و دارای اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع است. از جمله امکانات این اقامتگاه می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. این هتل غیرسیگاری است و در 150 متری میدان جمهوری واقع شده است. تمامی اتاق‌های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی هستند. هتل Ramada Yerevan صبحانه قاره‌ای یا بوفه ارائه می‌دهد. این اقامتگاه همچنین دارای یک مرکز تجاری است و مهمانان می‌توانند از دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی در Ramada Hotel Yerevan استفاده کنند. از نقاط محبوب نزدیک هتل می‌توان به تئاتر اپرا و باله ارمنستان، موزه تاریخ ارمنستان و مسجد آبی اشاره کرد.

هتل های سه ستاره ایروان ارمنستان

هتل های سه ستاره ارمنستان

(هتل های سه ستاره ایروان)

در صورتی که برای سفر به کشور ارمنستان و شهر ایروان به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید، بهتر است به جای رزرو هتل‌های ۵ یا ۴ ستاره، از بین بهترین هتل های سه ستاره ارمنستان ایروان یک مورد را انتخاب کنید. هتل‌های سه ستاره از نظر امکانات ممکن است در شرایط محدودتری قرار داشته باشند اما از آنجایی که هزینه آن‌ها نسبت به هتل‌های سطح بالاتر، کمتر است، برای افرادی که می‌خواهند سفری مقرون به صرفه به ارمنستان داشته باشند، بهترین گزینه به حساب می‌آیند. از بهترین هتل‌های سه ستاره این شهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دلوکس
  • شیراک
  • رژینه
  • بکسوس
  • بلا
  • میراژ

دلوکس

اگر قصد دارید سفر به ایروان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر را با هزینه کمتری تجربه کنید، رزرو هتل سه ستاره دلوکس Deluxe hotel پیشنهاد خوبی است. این هتل تا مرکز ایروان و تئاتر اپرا 5 دقیقه با ماشین فاصله دارد. وای فای رایگان نیز در مجموعه موجود است. هتل دلوکس اتاق‌های جادار و رنگارنگ با پنجره‌های بزرگ ارائه می‌دهد. همهٔ اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون با کانال‌های کابلی، دمپایی و لوازم آرایش رایگان هستند. در این هتل هر روز بوفه صبحانه ارائه می‌شود. کارکنان پذیرش 24 ساعته و خدمات خشکشویی ارائه می‌دهند.

در فاصلهٔ چند قدمی هتل، فروشگاه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و ایستگاه اتوبوس وجود دارد. ایستگاه مترو Barekamutyun تنها 500 متر از هتل دلوکس فاصله دارد. ایستگاه قطار ایروان 7.5 کیلومتر و فرودگاه زوارتنوتس در 16 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل سه ستاره شیراک ایروان

هتل شیراک Hotel Chirak در مرکز شهر ایروان و در کنار پارک کودکان و کلیسای جامع سنت نیکولای واقع شده است. اتاق‌های زیبای آن دارای بالکن با چشم‌انداز پانوراما از کوه آرارات هستند و پارکینگ رایگان در این هتل وجود دارد. اتاق‌های بزرگ هتل شیراک به رنگ‌های کرم و بژ تزئین شده‌اند و هر کدام دارای تلویزیون صفحه‌تخت و مینی‌بار هستند. سشوار نیز در حمام ارائه شده است.

شیراک دارای 2 رستوران است که غذاهای سنتی ارمنی و بوفه صبحانه روزانه را سرو می‌کنند. نوشیدنی‌ها و تنقلات سبک را می‌توانید در کافه میل کنید. دیدنی‌هایی مانند موزه تاریخ ایروان و مسجد آبی در فاصله 5 دقیقه‌ای پیاده روی قرار دارند. میدان جمهوری در 150 متری هتل قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو نیز زوراوار آندرانیک است که 1 کیلومتر دورتر است.

هتل سه ستاره رژینه ایروان

یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره و اقتصادی ایروان، هتل رژینه Regine hotel است. این هتل ۲۰ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس فاصله دارد و اتاق‌هایی با چشم‌انداز زیبا از کوه‌های آرارات اطراف ارائه می‌کند. یک استخر روباز نیز در این هتل ارائه می‌شود.

رستوران ملکه رژینه با لوسترهای زیبا، مجموعه‌ای از غذاهای اروپایی و غذاهای ویژه منطقه ایروان را در این هتل سرو می‌کند. هر روز صبح نیز بوفه صبحانه سرو می‌شود. تمامی اتاق‌های هتل رژینه دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، میز کار و وای فای رایگان هستند. برخی اتاق‌ها نیز دارای بالکن، اتاق نشیمن و اتاق خواب مجزا هستند. مهمانان می‌توانند در تراس بیرونی روزنامه رایگان بخوانند یا در هوای خوب در کنار استخر استراحت کنند. لابی این هتل نیز با کف مرمر دارای یک پیانوی بزرگ است که فضای رمانتیک و هنری را به این قسمت بخشیده است.

هتل بکسوس ایروان

با اقامت در هتل بکسوس Bexos Hotel، در مرکز شهر ایروان قرار خواهید گرفت و 10 دقیقه با ماشین تا میدان جمهوری و دانشگاه دولتی ایروان فاصله دارید. امکانات ویژه در این هتل شامل روزنامه رایگان در لابی، خدمات خشکشویی و پذیرش 24 ساعته است. در هتل باکسوس، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد (24 ساعته) و پارکینگ رایگان در محل نیز در دسترس است.

هتل بلا ایروان

هتل NEW BELLA در ایروان در 2.4 کیلومتری تئاتر اپرا و باله ارمنستان و 22 کیلومتری کلیسای جامع اچمیادزین قرار دارد. این هتل 3 ستاره دارای باغ است و اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان به مسافران ارائه می‌دهد که در هر کدام حمام اختصاصی وجود دارد. این هتل دارای یک تراس آفتابگیر با چشم‌انداز شهر است و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در کافه لذت ببرند.

در هتل بلا، هر اتاق مجهز به کمد لباس، میز و تلویزیون صفحه تخت است و برخی از واحدها دارای بالکن هستند. در این اقامتگاه همهٔ اتاق‌ها ملحفه و حوله دارند. در نهایت کارکنان میز پذیرش 24 ساعته که به زبان‌های انگلیسی، ارمنی، گرجی و روسی صحبت می‌کنند، به مسافران در برنامه ریزی اقامت خود کمک خواهند کرد.

هتل سه ستاره میراژ ایروان

هتل میراژ Mirage Hotel یکی دیگر از هتل‌های سه ستاره شهر ایروان است که در فاصلهٔ 100 متری باغ گیاه شناسی قرار دارد. این هتل وای فای و پارکینگ خصوصی رایگان ارائه می‌دهد. از جمله جاذبه‌های نزدیک به این هتل، باغ وحش است که 150 متر با اقامتگاه فاصله دارد. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مبل و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام‌ها نیز سشوار و حوله دارند.

سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند در کافه‌ها و رستوران‌هایی که با 10 دقیقه پیاده‌روی از هتل فاصله دارند، غذا بخورند. تئاتر اپرای ارمنستان در 3 کیلومتری این هتل قرار دارد. ایستگاه قطار ایروان در 10 کیلومتری و فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس در 18 کیلومتری هتل میراژ قرار دارد.

هتل های استخردار ارمنستان

هتل های استخردار

(هتل های استخردارارمنستان)

بسیاری از گردشگران در سفر به کشور ارمنستان ایروان به دنبال هتل‌هایی هستند که علاوه بر امکانات معمول دارای استخر، سونا و جکوزی باشند. زیرا در این صورت می‌توانند زمانی از اوقات استراحت خود را به انجام تفریحات متنوع در استخر بپردازند‌. در ایروان هم به عنوان یک شهر توریستی هتل‌های ۵، ۴ و حتی سه ستاره زیادی وجود دارند که مجهز به امکانات استخرهای روباز و سرپوشیده هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هتل متروپل
  • هتل نشنال (ملی)
  • هتل آرارات
  • هتل کاپیتال
  • هتل رژینه
  • هتل سنترال
  • هتل رد
  • هتل گاردن لانژ
  • هتل رادیسون بلو
  • هتل پرایمر
  • هتل مولتی گرند
مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید