معرفی تورهای آپشنال در مسافرت به دبی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۴۱ 4 دقیقه
سرفصـــــلهای مقالـــــه

راهنمای تورهای آپشنال در مسافرت به دبی

تورهای آپشنال دبی، تورهایی هستند که به انتخاب تور لیدر طراحی شده و در اختیار مسافران تور دبی قرار داده می‌شود. این تورها به مقاصد و جاهای دیدنی دبی و با قیمت‌های متغیر ارائه می‌شوند. گشت شهری دبی، تور سافاری، تور کشتی روی آب، تور پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark Jumeirah)، تور بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا، تور بازدید از برج‌العرب، بازدید از مدینه الجمیرا، موزه آینده دبی و تور بازار ابن بطوطه از مهم‌ترین تورهای آپشنال دبی بوده که در اختیار مسافران این مقصد توریستی قرار می‌گیرند. در ادامه به توضیح خلاصه‌ای از این تورها خواهیم پرداخت:

تور آپشنال گشت شهری دبی

دبی با داشتن انواع جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، مکان‌های ورزشی و توریستی، جاهای دیدنی، مراکز خرید، هتل‌های لوکس، سواحل مجهز و زیبا، مکان‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی توانسته است به یک قطب گردشگری خلیج فارس و حتی منطقه تبدیل شود. به همین خاطر یک گشت شهری در دبی می‌تواند بر هیجان تور دبی مسافران بی‌افزاید. پیشنهاد می‌کنیم که حتی اگر خود تورلیدر این گشت را ارائه نداد، شما از ایشان آن را تقاضا کنید تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید. 

تور سافاری دبی

کشور امارات و به ویژه شهر دبی با داشتن صحراهای طبیعی و حتی مصنوعی توانسته است که به مرکز سافاری در تورهای حاشیه خلیج فارس تبدیل شود. در تور سافاری دبی انواع تفریحات نظیر شترسواری، لندکروزسواری روی شن، اسکی روی شن، موتورسواری یا چهارچرخه‌سواری، دیدن حیات وحش بیابان‌های دبی، چشیدن غذاهای محلی و پایکوبی و شادی وجود دارند که می‌تواند تور دبی را به مهیج‌ترین تور امارات تبدیل کند. در این تفریحات تلاش می‌شود به در جهت توسعه پایدار گردشگری به طبیعت، گونه‌های گیاهی و جانوری دبی احترام گذاشته شود و برای نسل‌های آتی باقی بمانند.

تور سافاری دبی

تور کشتی روی آب دبی

شهر دبی با برخورداری از سواحل و منابع آبی فراوان به یکی از بزرگ‌ترین مقاصد تفریحات آبی خاورمیانه مبدل گشته است. تور آپشنال کشتی روی آب در دبی به عنوان یک تور پرطرفدار آپشنال در میان گردشگران شناخته می‌شود. کشتی‌های لوتوس و کروز دبی، خود در حکم یک جاذبه گردشگری و تفریحی منحصر به‌فرد به شمار می‌آیند. برخی از تورهای کشتی روی آب با کشتی لوتوس و کروز به همراه شام و نوشیدنی، مهمانی، استخر و جکوزی، تفریحات عرشه‌ای و ترانسفر رفت و برگشت به مسافران ارائه می‌شوند.

تور پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark Jumeirah)

یکی از جاهای دیدنی دبی و مرکز تفریحی و توریستی در این شهر، پارک‌های آبی هستند که به صورت گسترده به ورزش‌ها و تفریحات آبی متنوع می‌پردازند. اگز عازم سفر با تور دبی و تور امارات هستید، حتما دیدار از پارک آبی وایلد وادی را در برنامه سفرتان بگنجانید. این پارک دارای امکاناتی نظیر سرسره‌های آبی، ترن‌سواری، موج‌سواری، سفر آبی در رودخانه جوها، سرسره‌های گردابی و استخر و جکوزی بوده که تور آپشنال پارک آبی وایلد وادی را سرشار از هیجان خواهد کرد.

تور پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark Jumeirah)

تور موزه آینده دبی

تور آپشنال دیگری نظیر تور موزه آینده دبی نیز وجود دارد که مسافران را مجذوب و مبهوت خود می‌کند. این موزه به عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی دبی شناخته می‌شود که در بسیاری از تورهای دبی مانند یک آپشن به مسافران ارائه می‌شود. موزه آینده دبی، اولین موزه در خاورمیانه بوده که گواهی (LEED) دریافت کرده است. همان‌طور که از نام این موزه مشخص می‌شود؛ نمایش اختراعات روز دنیا، تجربیات جدید علمی، تبادل اطلاعات و گفتمان‌های علمی، ارائه تکنولوژی‌های نوین و بسیاری از برنامه‌های تکنولوژیکی مبتنی بر برنامه‌ریزی برای آینده در این موزه، در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرند.

تور آپشنال بازار ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

مسلما تور دبی بدون بازدید از یکی از زیباترین بازارهای دبی، خالی از هیجان و تفریح خواهد بود؛ چرا که بازار ابن بطوطه یک تجربه منحصر به‌فرد از خرید را به شما ارائه خواهد داد. در بازار ابن بطوطه دبی حدود ۲۷۰ فروشگاه و مغازه، ۲۱ سالن سینما، پنجاه رستوران و پارکینگی با ظرفیت چهار هزار و پانصد ماشین وجود دارد. این مجتمع خرید دارای مساحتی حدود ۵۲۱۰۰۰ متر مربع بوده که در طول سال بیست میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. از سیر تا پیاز خریدهای تور دبی خود را می‌توانید در این مرکز خرید انجام داده و در کنار آن نیز از تفریحات آن لذت ببرید.

تور آپشنال بازار ابن بطوطه (Ibn Battuta Mall)

مقالات مرتبط

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید