بهترین هتل های شهر تفلیس گرجستان

۶ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۷:۵۶ 18 دقیقه

تفلیس به عنوان یکی از شهرهای توریستی گرجستان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی دارد. اما با این حال بسیاری از گردشگران دغدغه رزرو هتل و اقامتگاه مناسب خود را دارند. چرا که انتخاب یک هتل مناسب از بین تنوع زیاد اقامتگاه‌ها و هتل های تفلیس شاید چندان کار راحتی نباشد. بنابراین رزرو تور تفلیس و آشنایی با لیست بهترین هتل‌های پنج ستاره، چهار ستاره و همچنین سه ستاره تفلیس به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک اقامت به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید.

بهترین هتل های ۵ ستاره تفلیس

بهترین هتل های 5 ستاره

(بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس)

هتل‌های ۵ ستاره هتل‌هایی مجهز با امکانات و خدمات متنوع و لاکچری هستند که زمینه ایجاد یک سفر منحصربه‌فرد و رویایی را برای گردشگران فراهم می‌آورند. این هتل‌ها از امکاناتی همچون اتاق‌های بزرگ و دلباز عایق صدا، اینترنت، اتاق‌های دارای تراس رو به دریاچه یا کوهستان، استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن مخصوص جلسات رسمی، باشگاه تناسب اندام، اسپا، سالن آرایشی، رستوران‌های مجلل و بسیاری از موارد دیگر تشکیل شده‌اند. از این رو می‌توان گفت هتل های ۵ ستاره تفلیس به گردشگرانی توصیه می‌شود که به دنبال اقامتی لوکس و لاکچری بدون در نظر گرفتن هزینه هستند. از جمله این هتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

  • تفلیس ماریوت
  • سوئیسوتل تفلیس
  • رادیسون تفلیس
  • بیلتمور
  • شرایتون
  • اونیکس
  • هتل امباسودوری
  • ویندهام گرند تفلیس
  • پریفرنس هوالینگ
  • آستوریا
  • گلاروس اولدتاون

هتل ۵ ستاره تفلیس ماریوت

هتل 5 ستاره تفلیس ماریوت

(هتل 5 ستاره تفلیس ماریوت)

یکی از بهترین هتل های تفلیس، هتل ۵ ستاره تفلیس ماریوت Tbilisi Marriott Hotel در منطقه‌ی روستاولی است. این هتل که در فاصله‌ی ۱۰۰ متری از کلیسای کاشوتی واقع شده، از امکانات متنوعی برخوردار بوده که باعث جذب گردشگران زیادی شده است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به دارا بودن اتاق‌های لوکس و بزرگ مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سالن بدنسازی و سونا، رستوران زیبای پارناس، اینترنت وای فای، سشوار و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

هتل سوئیسوتل تفلیس

سوئیس هتل تفلیس

(هتل سونیسوتل تفلیس)

سوئیسوتل تفلیس Swissotel Tbilisi در قلب شهر قدیمی تفلیس قرار دارد، به این معنی که مهمانان می‌توانند برای دیدن جاذبه‌ها، پارک‌ها و مکان‌های دیدنی و تاریخی در مرکز شهر و اطراف آن قدم بزنند. ضمن اینکه با انتخاب این هتل 5 ستاره در سوئیسوتل مرکزی، با مناظر تفلیس قدیم بیدار می‌شوند.

پارلمان گرجستان و گالری ملی تفلیس در فاصله چند قدمی این هتل قرار دارند. در حالی که هتل مجهز به سه رستوران و بار، یک تراس روی پشت بام، مرکز اسپا و استخر سرپوشیده است. به این معنی که می‌توانید از اقامت خود به هر شکلی که دوست دارید لذت ببرید.

 

هتل رادیسون تفلیس

هتل رادیسون

(هتل رادیسون تفلیس)

به جرأت می‌توان گفت یکی از بهترین هتل های لوکس تفلیس، هتل رادیسون Radisson Hotel Tbilisi است. این هتل با دارا بودن ۱۸ طبقه در مرکز شهر واقع شده است و همین امر باعث شده که به بسیاری از جاذبه‌های تفریحی این شهر، دسترسی راحتی داشته باشد. هتل رادیسون تفلیس در سال ۲۰۱۹ میلادی بازسازی شد و در حال حاضر از اتاق‌هایی بزرگ با فضایی مدرن و لوکس برخوردار است.

علاوه بر دکوراسیون داخلی اتاق‌ها که گردشگر را مبهوت خود می‌کند، چشم انداز زیبای آن به خصوص در اتاق‌های طبقه بالا که کل شهر زیر پای تماشاگر قرار می‌گیرد، بسیار جذب کننده خواهد بود. در واقع می‌توان گفت یکی از دلایل اصلی پرطرفدار بودن این هتل، چشم‌انداز رویایی و منخصر به فرد آن است. در کنار این ویژگی‌ها، امکاناتی همچون اینترنت وای فای بی سیم، رستورانی با سرو بهترین غذاهای ایتالیایی و آسیایی، خدمات اسپا و بسیاری از موارد دیگر باعث جذب گردشگران زیادی خواهد شد.

هتل بیلتمور 

هتل بیلتمور تفلیس

(هتل بیلتمور)

از هتل های مرکز شهر تفلیس می‌توان به هتل بیلتمور Biltmore Hotel Tbilisi اشاره کرد. این هتل که در لیست هتل‌های ۵ ستاره قرار می‌گیرد با واقع شده در منطقه‌ی تاریخی تفلیس جای سخن زیادی را باقی می‌گذارد. افزودن بر امکانات متنوعی که در این هتل وجود دارد، دسترسی راحت آن به اکثر جاذبه‌های تاریخی و دیدنی تفلیس باعث شده که گردشگران زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب کنند.‌ از امکانات ویژه این هتل می‌توان به اینترنت وای فای، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، استخر، اتاق‌های دلباز با ویوی فوق‌العاده و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

هتل شرایتون

hotel sheraton tbilisi

(هتل شرایتون)

این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل های تفلیس برای تعطیلات معرفی کرد، هتلی ۵ ستاره که از نظر گردشگران یکی از محبوب‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. مجلل بودن هتل شرایتون Sheraton Hotel Tbilisi باعث شده که قیمت آن نسبت به دیگر هتل‌های ۵ ستاره کمی بالاتر باشد، با این حال اگر به دنبال یک سفر لوکس و لاکچری هستند یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. طراحی مدرن اتاق‌ها و مجهز بودن آن‌ها به امکاناتی همچون یخچال، چای ساز، حمام، تلویزیون صفحه تخت، سشوار، وای فای، سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس و بسیاری از موارد دیگر سبب جذب گردشگران زیادی شده است.

هتل اونیکس

هتل اونیکس

(هتل اونیکس)

این هتل را هم می‌توان جزء بهترین هتل‌های ۵ ستاره تفلیس به شمار آورد که خدمات متنوعی را به گردشگران ارائه می‌دهد. پس اگر می‌خواهید اقامت خوب و به یاد ماندنی را در تفلیس تجربه کنید، هتل اونیکس Onyx Hotel Tbilisi یکی از بهترین گزینه‌هاست. از جمله امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ خصوصی، کازینو و تراس، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های مجلل خانوادگی، تهویه مطبوع، چای ساز، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

هتل امباسودوری

هتل امباسودوری

(هتل امباسودوری)

یکی از هتل های تفلیس با چشم انداز زیبا، هتل امباسودوری Ambassadori Tbilisi Hotel است که در نزدیکی رودخانه کورا واقع شده است. این هتل با نمای زیبا و خیره کننده‌ای که دارد، تداعی کننده شکوه خاصی در نگاه بیننده خواهد بود‌. دکوراسیون این هتل شاهانه و به سبک کلاسیک است و هر گردشگری با ورود به اتاق‌های آن، در همان نگاه اول مبهوت شکوه و زیبایی آن می‌شود. این هتل مجهز به امکاناتی همچون چای ساز، قهوه جوش، وای فای رایگان، صندوق امانات، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، استخر و بدنسازی، اسپا، صندلی ماساژ، تراس با چترهای بزرگ و بسیاری از موارد دیگر است.

هتل ویندهام گرند تفلیس

هتل ویندهام گردن تفلیس

(هتل ویندهام گرند تفلیس)

یکی از هتل های خانوادگی تفلیس، هتل ویندهام گرند Wyndham Grand است که در نزدیکی میدان آزادی واقع شده و با پای پیاده تنها سه دقیقه تا این میدان راه است. امکانات این هتل بسیار متنوع بوده و علاوه بر موقعیت مناسب آن، یکی از دلایل جذب گردشگران همین امکانات است. از جمله آن‌ها می‌توان صندوق امانات، کافی شاپ، اینترنت بی‌سیم رایگان، سالن کنفرانس، خشکشویی، روزنامه و سرویس شاتل را نام برد. در این هتل همچنین به صورت روزانه صبحانه محلی و بوفه صبحانه برای مسافران فراهم می‌شود.

هتل پریفرنس هوالینگ

هتل پریفرنس هوالینگ

(هتل پریفرنس هوالینگ)

یکی از هتل های خانوادگی تفلیس، هتل پریفرنس هوالینگ Hotels & Preference Hualing Tbilisi بوده که در منطقه دریایی تفلیس واقع شده است. این هتل نمایی از مناظر زیبا و بکر را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و دریچه‌ای باز به روی هوای پاک و تازه است که آرامش خاصی را به مسافران القا می‌کند. اهداف تجاری و تفریحی متنوعی در ساخت و احداث این هتل نقش داشته‌اند از این رو از همان ابتدا گردشگران بسیاری را جذب کرده است. این هتل دارای امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، مینی بار مجهز به چای ساز و قهوه جوش، اتو و تجهیزات آن، حمام خصوصی با کابین وان، همچنین دوش مجزا و سشوار، تلویزیون با کانال‌های بین‌المللی، رستوران، استخر سرپوشیده و سالن اسپاست.

هتل آستوریا

هتل آستوریا

(هتل آستوریا)

این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر واقع شده و از دلایل محبوبیت آن نزدیکی به اماکن تاریخی و تفریحی متنوع است. از امکانات متنوع هتل آستوریا Hotel Astoria Tbilisi می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، تهویه مطبوع، بالکن اختصاصی، یخچال، چای ساز، تلویزیون، رستوران‌های مجلل، استخر سرپوشیده، خشکشویی، اتوکشی، واکس کفش و مواردی مانند این‌ها اشاره کرد.

هتل گلاروس اولدتاون

هتل گلاروس اولدتاون

(هتل گلاروس اولدتاون)

اگر به دنبال هتلی لوکس و ۵ ستاره با خدمات رفاهی متنوع هستید، ما به شما هتل گلاروس اولدتاون Glarros OldTown را معرفی می‌کنیم. این هتل که در سال ۲۰۲۳ به بهره‌برداری رسیده، از امکانات متنوعی برخوردار است. امکاناتی همچون صبحانه بوفه، اینترنت وای فای رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران سرو غذا، خدمات خشکشویی و اتوشویی، واحدهای دارای تهویه مناسب، یخچال، تلویزیون، چای ساز و مواردی از این قبیل خدمات این هتل را شامل می‌شوند.

بهترین هتل های ۴ ستاره تفلیس

هتل های ۴ ستاره تفلیس هم از جمله هتل‌های خوب این شهر هستند که ممکن است نسبت به هتل‌های ۵ ستاره امکانات کمتری داشته باشند اما همچنان از امکانات متنوعی برخوردار هستند. در این هتل‌ها هم مانند هتل‌های ۵ ستاره امکاناتی همچون یخچال، تلویزیون، سرویس خواب، سرویس بهداشتی و حمام و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد. اما با این حال در مقایسه با هتل‌های ۵ ستاره قیمت پایین‌تری دارند. از جمله این هتل‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • تبلیسی تاور
  • ایبیس استادیوم
  • آستوریا
  • کی ام ام
  • رادیوس
  • مرکور اولدتان
  • مرکور سابورتلا
  • هالیدی این
  • رادیسون رد
  • ماریوت کورتا يارد
  • مگنولیا
  • پارما

تبلیسی تاور

تبلیسی تاور

(تبلیسی تاور)

هتل تبلیسی تاور Hotel Tbilisi Tower واقع در شهر تفلیس، در فاصله 5.5 کیلومتری از ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی، اقامتگاهی با سالن مشترک، پارکینگ خصوصی رایگان، رستوران و بار ارائه می‌دهد. این هتل 4 ستاره دارای فضای نگهداری چمدان بوده و از پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل برخوردار است.

همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی، یخچال، چای ساز، لوازم آرایش رایگان و کمد هستند. اتاق‌های این هتل دارای حمام خصوصی با دوش و سشوار بوده و منظره شهر را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. صبحانه هر روز در دسترس بوده و شامل بوفه، غذاهای قاره‌ای و گیاهی است.

ایبیس استادیوم رستوران

ایبیس استادیوم رستوران

(هتل ایبیس استادیوم)

هتل ایبیس استادیوم ibis Tbilisi Stadium در شهر تفلیس، در فاصله‌ی 2.9 کیلومتری از تئاتر اپرا و باله تفلیس، دارای محل اقامتی با پارکینگ خصوصی رایگان، بار و سالن استراحت مشترک است. این هتل 4 ستاره تراس، اتاق های تهویه مطبوع و وای فای رایگان دارد. این اقامتگاه از سرگرمی‌های عصرانه و میز پذیرش 24 ساعته نیز برخوردار است.

اتاق‌های هتل نیز دارای میز، تلویزیون و حمام اختصاصی هستند. مهمانان استادیوم ibis Tbilisi می‌توانند از صبحانه بوفه لذت منطقه ببرند. این هتل در تجاری و خرید واقع شده است. در اطراف این ملک بناهای تاریخی زیادی وجود دارد؛ از جمله: تئاتر دولتی موسیقی و درام تفلیس، پارک مشتیدی و استادیوم دینامو آرنا که با کمی پیاده‌روی می‌توان به آن‌ها رسید. در واقع تئاتر روستاولی 3.6 کیلومتر و میدان آزادی در 5 کیلومتری این ملک قرار دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 19 کیلومتر از ibis فاصله دارد.

آستوریا

آستوریا

(آستوریا)

هتل آستوریا تفلیس Hotel Astoria Tbilisi در مرکز شهر و 200 متری ایستگاه فونیکولار واقع شده است. پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان و میز تور توسط هتل ارائه می‌شود. همچنین وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان نیز از دیگر خدمات این هتل هستند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، بالکن، یخچال، چای ساز و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند، ضمن اینکه سرویس اتاق و صبحانه در اتاق در صورت درخواست ارائه می‌شود. امکانات دیگر این هتل شامل بار و اتاق جلسه است. فونیکولار تفلیس 700 متر و میدان آزادی 15 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. ایستگاه قطار تفلیس 10 کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی تفلیس در 19 کیلومتری آستوریا تفلیس قرار دارد.

کی ام ام

کی ام ام

(کی ام ام )

هتل کی ام ام KMM Hotel با ارائه Wi- Fi رایگان، در مرکز شهر در منطقه تاریخی شهر تفلیس واقع شده است و ایستگاه مترو آولاباری در 250 متری این هتل قرار دارد. در این هتل از مهمانان با غذاهای گرجستانی پذیرایی می‌شود. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع هتل KMM که با رنگ‌های گرم دیزاین شده‌اند، دارای تلویزیون کابلی، پخش‌کننده DVD و مینی‌بار هستند. سشوار در حمام اختصاصی ارائه شده است و امکانات متنوعی همچون تلویزیون، چای ساز و تهویه مطبوع وجود دارد. صبحانه بوفه در اتاق صبحانه ارائه شده و غذاهای محلی و اروپایی در تراس سرو می‌شود.

بسیاری از کلیساها و کلیساهای جامع را می‌توانید در منطقه قدیمی شهر پیدا کنید که با 5 دقیقه پیاده‌روی از KMM فاصله دارند. این منطقه همچنین دارای حمام‌های گوگردی سنتی گرجستان و باغ‌های گیاه‌شناسی تفلیس است.

رادیوس

هتل رادیوس

 (رادیوس)

هتل رادیوس تفلیس Radius Hotel Tbilisi در طبقه بالای گالریا تفلیس، یکی از پربازدیدترین مراکز خرید شهر، طراحی معاصر با عناصر دکور هنر پاپ را ارائه می‌دهد. با توجه به موقعیت مکانی، مهمانانی که در هتل اقامت می‌کنند، فعالیت‌های سرگرمی و غذاخوری‌های متنوعی دارند. هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس 1 کیلومتر و تا تئاتر روستاولی 900 متر فاصله دارد.

اتاق‌های مدرن، مجهز به تهویه‌ مطبوع و فرش‌شده دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی و همچنین میز هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی با وان یا دوش و لوازم بهداشتی رایگان همراه با سشوار و حوله است. اتاق‌های منتخب، فضای نشیمن و دستگاه قهوه‌ساز را برای مهمانان فراهم می‌کنند و برخی از اتاق‌ها منظره شهر دارند. مهمانان می‌توانند از وعده‌های غذایی و کوکتل‌های فصلی و سایر نوشیدنی‌های مورد علاقه خود در رستوران صبحانه و سالن لابی لذت ببرند. میز پذیرش 24 ساعته به زبان‌های گرجی، انگلیسی و روسی در اختیار مهمانان است.

مرکور اولدتان

مرکور اولدتان

(مرکور اولدتان)

هتل مرکور اولدتان Mercure Tbilisi Old Town در مرکز تفلیس واقع شده است و 5 دقیقه پیاده تا کلیسای جامع متخی فاصله دارد. دارای یک مرکز اسپا با سونا و حمام بوده و وای فای رایگان در آن ارائه شده است. حمام‌های گوگردی را در فاصله کمی از این هتل پیدا خواهید کرد. اتاق‌های آن راحت دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

 

Mercure Tbilisi دارای رستوران و لابی بار استیک هاوس ASADO و بار تراس روی پشت بام هفتم است که انواع نوشیدنی‌ها و مناظر پانوراما از تفلیس را ارائه می‌دهد. کافه‌ها و رستوران‌های مختلف در ۵ دقیقه پیاده‌روی واقع شده‌اند.

مرکور سابورتلا

مرکور سابورتلا

(مرکور سابورتلا)

هتل مرکور سابورتلا تفلیس Tbilisi Saburtalo Hotel by Mercure یک هتل با برند بین‌المللی با فضایی دلپذیر و خدمات متنوعی  است که به صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود. دارای طراحی مدرن ساختمانی بوده که در مرکز شهر پر جنب و جوش واقع شده است. اتاق‌های مهمان روشن و راحت، فضای ملاقات مجهز، بار لابی، همگی از جمله امکاناتی هستند که مکانی برای استراحت مسافران را فراهم می‌آورند.

همه‌ي اتاق‌ها با طراحی مدرن و شیک، مجهز به تلویزیون، میز کار، مبل، مینی بار، گاوصندوق و دوش هستند. همچنین اتاق برای مهمانان معلول در دسترس است. هتل مرکور سابورتلا تفلیس یک تجربه غذاخوری هیجان انگیز را ارائه می‌دهد. در واقع روز شما در این هتل با صبحانه بوفه انرژی‌بخش شروع خواهد شد و پس از آن به رستورانی تبدیل می‌شود که غذاهای خوشمزه غیرقابل مقاومت محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

برای هر گونه راهنمایی در مورد نحوه رفت و آمد یا کارهایی که باید در منطقه انجام دهید، می‌توانید از پذیرش کمک بگیرید.

هالیدی این

هالیدی این

(هالیدی این)

از بهترین هتل های ۴ ستاره تفلیس می‌توان هتل هالیدی این Holiday Inn را نام برد. این هتل در نزدیکی کاخ ورزشی تفلیس با چشم‌انداز کوه واقع شده است و از امکانات رفاهی متنوعی همچون استخر فصلی، رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی، اتاق‌های مجهز به امکاناتی عالی، باشگاه بدنسازی، ترانسفر فرودگاهی و دستگاه ATM برخوردار است.

هتل هالیدی این تفلیس اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، وای‌فای رایگان، قهوه‌ساز و گاوصندوق به اندازه لپ‌تاپ ارائه می‌دهد. فضای داخلی مدرن دارای پنجره‌های کف تا سقف و کف چوبی است. حمام شیک شامل یک وان  و حوله است. غذاهای بین‌المللی در رستوران پرنور Adjara سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند با نوشیدنی در بیسکویت بار Holiday Inn استراحت کنند.

ایستگاه متروی پلی تکنیک دقیقا روبروی هتل هالیدی این تفلیس قرار دارد. تنها با 10 دقیقه رانندگی نیز به کوه‌های منطقه سرسبز قفقاز می‌رسید.

رادیسون رد

radisson red

(رادیسون رد)

هتل رادیسون رد Radisson RED Tbilisi دارای یک مرکز تناسب اندام، باغ، تراس و رستوران در شهر تفلیس است. این هتل 4 ستاره دارای بار، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر هتل است. اتاق‌های هتل کمد لباس دارند و هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، میز تحریر و تلویزیون است و اتاق‌های خاصی در Radisson RED Tbilisi دارای بالکن هستند.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل رادیسون رد شامل تئاتر روستاولی، تئاتر اپرا و باله تفلیس و میدان آزادی است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 16 کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل را می‌توان یکی از بهترین هتل های تفلیس از نظر مسافران معرفی کرد.

ماریوت کورتا يارد

ماریوت کورتا یارد

(ماریوت کورتا یارد)

هتل ماریوت کورتا یارد Courtyard by Marriott Tbilisi یکی از هتل های ۴ ستاره تفلیس است. این هتل بزرگ واقع در میدان آزادی در قلب تفلیس، دارای یک استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام با سونا و یک رستوران زیبا است. شهر قدیم تفلیس با این هتل 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. پارکینگ اختصاصی با هزینه اضافی ارائه می‌شود.

رستوران و بار Brasserie Freedom غذاهای بین‌المللی گرجی را سرو می‌کند. هر روز صبح یک بوفه صبحانه با غذاهای متنوع سرد و گرم در این هتل سرو می‌شود. اتاق‌های بزرگ و به سبک کلاسیک با پنجره‌های کف تا سقف عایق‌صدا و فرش‌های زیبا در Courtyard Tbilisi ارائه می‌شوند. هر کدام از اتاق‌ها شامل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و یخچال هستند. مناظری مانند کلیسای کاشوتی و موزه هنر گرجستان با 5 دقیقه پیاده روی از حیاط تفلیس فاصله دارند. فرودگاه بین‌المللی تفلیس 17.4 کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

مگنولیا

مگنولیا

(مگنولیا)

هتل مگنولیا Magnolia دارای باغ، تراس، رستوران و بار در شهر تفلیس است. این هتل 4 ستاره دارای میز تور و فضای نگهداری چمدان است. این اقامتگاه از پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق و وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه برخوردار خواهد بود. هر اتاق در هتل دارای تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات و حمام اختصاصی با لوازم آرایش رایگان و سشوار است. ماگنولیا واحدهای خاصی را ارائه می‌دهد که بالکن دارند و همه اتاق‌ها دارای چای ساز هستند. مسافران ماگنولیا می‌توانند از صبحانه قاره‌ای لذت ببرند. از نقاط دیدنی نزدیک هتل می‌توان به میدان آزادی، تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در 16 کیلومتری ماگنولیا قرار دارد.

پارما

پارما

(پارما)

هتل پارما Hotel Parma با ۶۰۰ متر فاصله از کاخ ورزشی تفلیس یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره شهر تفلیس است. جاهای دیدنی تئاتر اپرا، باله تفلیس و تئاتر روستاولی به طور تقریبی در فاصله‌ي ۳ کیلومتری این شهر واقع شده‌اند. اتاق‌های این هتل از امکاناتی همچون چای ساز، اینترنت وای فای رایگان، تلویزیون و حمام اختصاصی برخوردار هستند.

هتل پارما که پیاده از ایستگاه مترو دانشگاه پزشکی  15 دقیقه فاصله دارد، از اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع و تراس برخوردار است. این هتل 4 ستاره دارای خدمات اتاق و پذیرش 24 ساعته بوده و اتاق‌های مهمان در هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت هستند.

بهترین هتل های ۳ ستاره خوب تفلیس

علاوه بر هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره، در شهر تفلیس هتل‌های ۳ ستاره خوبی وجود دارند که با رزرو آن‌ها می‌توانید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. هتل‌های ۳ ستاره هم امکانات خوب و مطلوبی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند و در مقابل از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. در بسیاری از موارد این هتل‌ها نسبت به هتل‌های سطح بالاتر اهمیت بیشتری دارند، چرا که اکثر گردشگران برای اینکه بتوانند در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنند، به دنبال رزرو هتل‌های ۳ ستاره هستند. از مشهورترین هتل‌های ۳ ستاره تفلیس می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • باتونی
  • لایک
  • پولو
  • ميكا

باتونی

هتل باتونی

(هتل باتونی)

در بین هتل های ارزان تفلیس، هتل سه ستاره باتونی BATONI یکی از بهترین گزینه هاست. BATONI در 7.6 کیلومتری تئاتر روستاولی و 7.9 کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. این هتل ۳ ستاره دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع، حمام اختصاصی و وای فای رایگان است. این هتل در 7.3 کیلومتری میدان آزادی واقع شده است. همه اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه تخت و سشوار هستند. کارکنان پذیرش 24 ساعته به زبان های انگلیسی، گرجی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند.

ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی، 14 کیلومتر تا باتونی فاصله دارد، در حالی که پلتفرم کیلومتر 3 راه آهن کمتر از 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که 7 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

لایک

هتل لایک

در صورتی که در بین هتل های تفلیس برای سفر کاری به دنبال یک گزینه مناسب هستید، ما به شما هتل سه ستاره لایک like apartment را توصیه می‌کنیم. این آپارتمان در 2.5 کیلومتری تئاتر روستاولی و 2.7 کیلومتری تئاتر اپرا و باله تفلیس واقع شده است. این هتل در 7.5 کیلومتری ایستگاه مترو دانشگاه پزشکی قرار دارد و دارای آسانسور هم است. وای فای رایگان در سرتاسر اقامتگاه موجود بوده و میدان آزادی در 2.2 کیلومتری آن قرار دارد.

هر واحد دارای بالکن با منظره کوه، تلویزیون صفحه تخت، آشپزخانه مجهز و حمام اختصاصی با دوش، دمپایی و سشوار است. مایکروویو، یخچال، اجاق گاز و چای ساز نیز موجود است همچنین در مجتمع آپارتمانی، هر واحد با ملحفه و حوله مجهز شده‌اند. نقاط دیدنی محبوب نزدیک آپارتمان شامل کاخ ریاست جمهوری، کلیسای متخی و کلیسای جامع ارمنی سنت جورج است. نزدیک‌ترین فرودگاه بین‌المللی تفلیس 12 کیلومتر با آپارتمان لایک فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

پولو

هتل پولو

(هتل پولو)

هتل polo تفلیس یکی از هتل‌های سه ستاره تفلیس است که از میدان آزادی حدود ۵.۸ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های این هتل از امکانات متنوعی همچون تلویزیون، چای ساز، یخچال، میز و حمام خصوصی برخوردار هستند. در حمام همه اتاق‌های هتل پولو لوازم آرایش رایگان قرار داده شده است و وجود بالکن در اتاق‌ها باعث شده است فرصتی ایجاد شود که مسافران در طول روز یا شب‌های سفر، دقیقه‌ای را به تماشای مناظر بیرون و آسمان پر ستاره بنشینند.

ميكا

هتل میکا

قیمت هتل در تفلیس با توجه به سطح آن و امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهد تعیین می‌شود. در این بین هتل‌های سه ستاره در مقایسه با هتل‌های سطح بالاتر قیمت پایین‌تری دارند که نسبت به خدماتی که ارائه می‌دهند کاملاً مقرون به صرفه است. یکی از هتل های سه ستاره تفلیس که از قیمت مناسبی هم برخوردار است، هتل میکا Hotel Mika است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو وارکتیلی واقع شده است و از امکانات متنوعی همچون صندوق امانات، تراس، حمام و وان، چای ساز، میز و مواردی از این قبیل برخوردار است. برخی از اتاق‌های هتل منظره رو به شهر دارند. در این هتل آپارتمان، آشپزخانه مبله وجود دارد که مجهز به ماشین ظرفشویی، یخچال و کتری است. همچنین برای مسافرانی که تمایل دارند امکان اجاره اتومبیل وجود دارد.

در پایان، با مراجعه به مقاله‌ی "راهنمای سفر به گرجستان" مای پرواز، می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره سفر به شهر زیبای تفلیس در گرجستان کسب کنید.

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید