بهترین رستوران های ایرانی در تفلیس گرجستان

۱۱ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۶:۸ 9 دقیقه

تفلیس پایتخت کشور گرجستان یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان به خصوص ایران با تور تفلیس و یا بدون تور و شخصی عازم این شهر می‌شوند. با توجه به‌ تعدد مسافران ایرانی، غذاخوری و رستوران‌های زیادی در این شهر وجود دارند که غذای ایرانی سرو می‌کنند. از آنجایی که بسیاری از ایرانیان، طعم غذاهای ایرانی را با هیچ غذای فرنگی عوض نمی‌کنند، در سفر به این شهر به دنبال بهترین رستوران های ایرانی در تفلیس هستند. بنابراین در این مطلب از مای پرواز تصمیم گرفتیم به معرفی لیستی از بهترین رستوران‌های ایرانی شهر تفلیس بپردازیم.

رستوران های برتر ایرانی در شهر تفلیس

رستوران های برتر ایرانی در شهر تفلیس

(رستوران های برتر ایرانی در شهر تفلیس)

می‌توان گفت یکی از تفریحات لذت‌بخش در هر سفری، خوردن غذاهای خوشمزه و چشیدن طعم‌های مورد علاقه است. بنابراین طبیعی است که گردشگران ایرانی در سفر به شهر تفلیس به دنبال بهترین رستوران‌های ایرانی باشند. در این شهر با توجه به حجم زیاد گردشگران ایرانی، تعداد رستوران‌هایی که غذاهای ایرانی سرو می‌کنند ممکن است زیاد باشد. اما چیزی که اهمیت دارد کیفیت و سالم بودن غذاهاست که برای اطمینان خاطر گردشگران عزیز، در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین رستوران‌های ایرانی تفلیس می‌پردازیم.

رستوران زعفران تفلیس

رستوران زعفرانیه تفلیس

(رستوران زعفران تفلیس)

اگر به دنبال یک رستوران ایرانی عالی با چشم‌اندازی فوق‌العاده هستید، رستوران زعفران تفلیس یکی از بهترین گزینه‌هاست‌. این رستوران از نظر بسیاری از گردشگران ایرانی، با وجود ارائه خدمات عالی، رفتار مناسب پرسنل و غذاهای خوشمزه، بهترین رستوران ایرانی در تفلیس محسوب می‌شود.

در این رستوران وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و انواع نوشیدنی در هر وعده وجود دارد. بنابراین مسافران هر زمان که بخواهند می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند و غذای خوشمزه مورد علاقه خود را میل کنند. از دیگر امکانات این رستوران می‌توان به خدمات بیرون بر، امکان رزرو صندلی از قبل، مناسب برای افراد معلول و امکان دسترسی با ویلچر، انواع نوشیدنی ، قلیان، وای فای رایگان، سرویس میز و موسیقی زنده اشاره کرد.

  • آدرس: برای مراجعه به این رستوران و چشیدن طعم غذاهای خوشمزه آن می‌توانید به شهر تفلیس و آخرین طبقه هتل گلدن پلاس مراجعه کنید.
  • شماره تماس: ‎+995 595 06 00 33

رستوران شاندیز بهترین رستوران ایرانی تفلیس

رستوران شاندیز بهترین رستوران ایرانی تفلسی

(رستوران شاندیز تفلیس)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در تفلیس، رستوران شاندیز است. پس اگر به شهر تفلیس سفر کردید و به دنبال یک رستوران ایرانی برای صرف غذا بودید، این رستوران از بهترین گزینه‌هاست. کیفیت غذاهای تهیه شده در رستوران شاندیز به حدی بالاست که با یکبار تجربه‌ی طعم غذاهای این رستوران بدون اغراق می‌توان گفت مشتری ثابت آن می‌شوید. به طوری که هر زمان بخواهید یک غذای ایرانی میل کنید، راه رستوران شاندیز را در پیش می‌گیرید و برای چشیدن طعم فوق‌العاده غذاهای آن لحظه شماری می‌کنید.

در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی همچون باقالی پلو با ماهیچه، انواع کباب‌ها، جوجه، زرشک پلو با مرغ، قورمه سبزی و بسیاری از غذاهای دیگر طبخ می‌شوند. همچنین اگر بعد از صرف غذا در رستوران شاندیز، قصد میل کردن یک دسر خوشمزه را داشتید، از سفارش باقلوا و بستنی آن غافل نشوید.

  • آدرس: برای رسیدن به این رستوران و تجربه چشیدن طعم غذاهای خوشمزه آن می‌توانید به گرجستان، تفلیس، خیابان لوان شاوتل، روبه‌روی پل صلح مراجعه کنید.
  • شماره تماس: 86 66 68 514 995+

رستوران هزار و یک شب تفلیس و تجربه خوردن یک غذای ایرانی

رستوران هزارو یک شب تفلیس

(رستوران هزارویک شب تفلیس)

این رستوران هم جزء رستوران‌های خوب ایرانی است که می‌توانید برای صرف غذای ایرانی به آن مراجعه کنید. از خوبی‌های رستوران هزار و یک شب به عنوان بهترین رستوران ایرانی در تفلیس، نزدیکی آن به میدان آزادی است. بنابراین گردشگران می‌توانند بعد از گشت‌وگذار در این میدان دیدنی و خرید از مراکز خرید اطراف آن دقایقی را در این رستوران به استراحت بپردازند و با صرف یک غذای خوشمزه ایرانی خستگی را از تن بیرون کنند.

  • آدرس: تفلیس، خیابان کوته آبخازی، خیابان لسه لیدزه، در فاصله ۲۰۰ متری از میدان آزادی
  • شماره تماس: 61 86 88 599 995+

رستوران کباب هاوس تفلیس

رستوران کباب هاوس تفلیس

(رستوران کباب هاوس تفلیس)

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب از نظر مسافران ایرانی، رستوران کباب هاوس است. در این رستوران همانطور که از اسم آن مشخص است، کباب‌های خوشمزه و بی‌نظیری طبخ می‌شود. بنابراین اگر در مسافرت به شهر تفلیس هوس کباب‌های ایرانی را کردید، اصلاً نگران نباشید چرا که کباب هاوس امکان خوردن انواع کباب‌های ایرانی را فراهم می‌آورد.

در این رستوران همچنین علاوه بر طبخ کباب، غذاهای سنتی دیگری مانند آبگوشت و دیزی هم سرو می‌شود.

از امتیازهای این رستوران نسبت به دیگر رستوران‌های ایرانی که باعث افزایش محبوبیت آن در بین گردشگران شده است می‌توان به کیفیت بالای غذاها، برخورد خوب پرسنل و قیمت مناسب اشاره کرد. پس اگر تصمیم گرفتید در حین گشت‌وگذار و تفریح در شهر تفلیس، یک غذای ایرانی هم میل کرده و لذت سفر خود را چند برابر کنید، سری به رستوران کباب هاوس تفلیس بزنید.

  • آدرس: تفلیس، خیابان دزولی تفلیس
  • شماره تماس: 61 86 88 599 995+

رستوران آکوا پاب تفلیس

رستوران آکوا پاپ تفلیس

(رستوران آکوا پاپ تفلیس)

در بین رستوران‌های ایرانی تفلیس، رستوران آکوا پاب با فضای مدرن و امروزی که دارد، توانسته است گردشگران زیادی را جذب کند. در منوی این رستوران می‌توان لیست متنوعی از غذاهای ایرانی را مشاهده کرد که مطمئناً چشیدن هرکدام از این غذاها در یک کشور خارجی برای ایرانیان خالی از لطف نیست. در کنار تنوع زیاد غذایی و فضای مدرن این رستوران، عوامل دیگری که باعث محبوبیت رستوران آکوا پاب شده است کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر غذاها با برخورد خوب کارکنان بوده است.

  • آدرس: این رستوران هم در خیابان لسه لیدزه واقع شده است.
  • شماره تماس: 11 41 93 322 995+

رستوران کلاب ایرانی تفلیس

رستوران کلاب ایرانی

(رستوران کلاب ایرانی تفلیس)

اگر می‌خواهید در کنار صرف غذای مورد علاقه خود، از منظره زیبای شهر تفلیس هم لذت ببرید، رستوران کلاب ایرانی تفلیس یکی از بهترین گزینه‌هاست. چرا که یکی از مزیت‌های ویژه این رستوران، منظره ۳۶۰ درجه آن از شهر است. در این رستوران می‌توانید در بین انواع غذاهای ایرانی، گرجی و فست فود، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

  • آدرس: تفلیس، میدان اولاباری، کوچه متخی، بالای هتل گراکو
  • شماره تماس: 86 66 68 51 995+

رستوران کندو تفلیس

رستوران کندو تفلیس

(رستوران کندو تفلیس)

در بین لیست بهترین رستوران ایرانی در تفلیس، رستوران کندو هم می‌توان یکی از آن‌ها به شمار آورد که علاوه بر غذاهای خوشمزه ایرانی، فضای شیک و لوکس رستوران بیش از هر چیزی باعث جذب مشتریان و گردشگران ایرانی شده است. این رستوران در کنار فضای لوکس و شیکی که دارد، با کیفیت بالای غذاها و برخورد خوب کارکنان سعی بر این داشته که شبی فوق‌العاده و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود رقم بزند.

طعم بی‌نظیر غذاهای رستوران کندو برگرفته از آشپزهای ماهر و حرفه‌ای و استفاده از مواد غذایی مرغوب و با کیفیت در این رستوران است. بنابراین اگر تصمیم گرفتید در شهر تفلیس، خوردن غذاهای ایرانی را تجربه کنید، می‌توانید با خیال راحت روی رستوران کندو حساب کنید.

آدرس: تفلیس، خیابان آرچیل میشولادزه ۵، پارک واکه

  • شماره تماس: 73 35 41 555 995+
  • توجه: متأسفانه رستوران کندو مدتی است که به علت یکی سری مسائل تعطیل شده است.

رستوران نایب حلال تفلیس

رستوران نایب حلال تفلیس

(رستوران نایب حلال تفلیس)

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی تفلیس که در نزدیکی میدان آزادی واقع شده، رستوران نایب حلال است. نزدیکی این رستوران به میدان آزادی باعث شده که مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع شود. چرا که بعد از گشت‌وگذار در بازارهای اطراف این میدان و دیدنی‌های آن، خوردن یک پرس غذای ایرانی بیشتر از هر چیز دیگری می‌چسبد. بنابراین با نزدیک بودن رستوران خیلی راحت می‌توان در کوتاه‌ترین زمان خود را به آن رساند و با صرف یک وعده غذایی خوشمزه، خستگی خرید و گشت‌وگذار را از تن بیرون کرد.

از مزیت‌های رستوران نایب حلال می‌توان به فضای آرامش بخش، دنج و آرام آن، کیفیت بالای غذاها و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد.

  • آدرس: تفلیس، خیابان دادیانی، میدان آزادی در کنار باربری ۱۲ شالو
  • شماره تماس: 60 37 15 551 995+
  • توجه: در حال حاضر رستوران نایب حلال در تفلیس تعطیل شده است.

رستوران پالز تفلیس

رستوران پالز تفلیس

این رستوران را می‌توان به عنوان یک رستوران ایرانی گرجی معرفی کرد. زیرا در آن علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای گرجی هم تهیه می‌شود. رستوران پالز که در منطقه تاریخی شهر تفلیس واقع شده است علاوه بر موقعیت مناسب گردشگری آن، از نظر کیفیت غذا هم در سطح خوبی قرار دارد. پس اگر تمایل داشتید در کنار خانواده یا به تنهایی همراه با صرف غذاهای ایرانی، امکان چشیدن غذاهای گرجی هم به دست آورید می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

  • آدرس: تفلیس، خیابان کاستاوا
  • شماره تماس: 43 42 67 320 995+

رستوران های ایرانی باتومی

شهر باتومی هم مانند تفلیس از جمله شهرهای توریستی گرجستان است که به واسطهٔ معماری خاص و اروپایی و همچنین آب‌وهوای دلپذیر آن سالانه گردشگران ایرانی زیادی عازم این شهر ساحلی کوچک می‌شوند. با وجود کوچک بودن باتومی اما همچنان مکان‌های دیدنی زیادی در این شهر وجود دارند که گردشگران را جذب خود می‌کنند.

به این ترتیب بعد از گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های تفریحی این شهر مسلماً برای یک ایرانی هیچ چیز لذت بخش‌تر از این نيست که با صرف یک غذای خوشمزه ایرانی خستگی را از تن بیرون کند. بنابراین بد نیست با رستوران‌های ایرانی واقع در شهر باتومی آشنا شوید. از جمله رستوران‌های ایرانی در شهر ساحلی باتومی می‌توان به رستوران سازندری (sazandari) و اورانوس اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که رستوران اورانوس از نظر کیفیت غذایی چندان تعریفی ندارد.

سفر به تفلیس و آشنایی با رستوران‌های ایرانی آن

مسلماً در هر مسافرت و تفریحی، غذا هم بخشی از تفریح است که برای داشتن یک سفر ایده‌آل، پیدا کردن یک رستوران و غذاخوری معتبر و شناخته شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که افزون بر خوشمزه بودن غذا، سالم بودن آن هم بسیار مهم است. زیرا در اثر مصرف غذای آلوده یا تاریخ مصرف گذشته ممکن است با ابتلا به مسمومیت غذایی، کل روزهای مسافرت را مجبور شوید در بیمارستان و به استراحت بپردازید.

بنابراین اگر قصد سفر به شهر تفلیس را دارید و شما هم از جمله افرادی هستید که به غذاهای ایرانی علاقه زیادی داشته و حتی در مسافرت هم حاضر نیستید چشیدن طعم آن‌ها را از دست بدهید، آشنایی با بهترین رستوران‌های ایرانی تفلیس، به بالا رفتن کیفیت سفر شما کمک زیادی خواهد کرد. ما هم در این مطلب و مقاله بهترین رستوران های تفلیس که باید بروید سعی کردیم لیستی از بهترین رستوران تفلیس را همراه با آدرس و شماره تماس به شما معرفی کنیم. 

همچنین با مطالعه مقاله "بهترین هتل های شهر تفلیس گرجستان" می توانید اطلاعات کاملی از هتل های این شهر زیبای گرجستان نیز را به دست آورید.

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید