بهترین هتل های باتومی

۱۰ تیر ۱۴۰۳، ساعت ۱۷:۳ 17 دقیقه

برای رزرو هتل‌های باتومی و تور باتومی با طیف وسیعی از انتخاب‌ها روبه‌رو خواهید بود. در این شهر اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوعی از هتل‌های لوکس و گران قیمت گرفته تا هتل‌های ارزان و اقتصادی وجود دارند که جوابگوی هر نوع سلیقه‌ای خواهند بود. تعداد ستاره‌های هتل‌ها با توجه به امکانات و خدمات ارائه شده در آن‌ها، تعیین می‌شود. به عنوان مثال هتل‌های ۲ ستاره یا ۳ ستاره امکانات محدودی را ارائه می‌دهند، در صورتی که اگر در سفر به باتومی به دنبال رزرو هتل های ۴ یا حتی ۵ ستاره باشید، می‌توانید از امکانات متنوعی برخوردار شوید. با این حال در بین هتل‌های ۴ یا ۵ ستاره هم برخی از هتل‌ها از نظر گردشگران برتر از بقیه هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هتل های باتومی بپردازیم.

مقاله پیشنهادی: راهنمای سفر به باتومی

بهترین هتل های ۵ ستاره باتومی

می‌توان گفت اکثر هتل های ۵ ستاره باتومی در منطقهٔ ساحلی این شهر واقع شده‌اند و بدون اغراق برای تجربهٔ یک سفر منحصربه‌فرد و رویایی بهترین گزینه هستند. این دسته هتل‌ها که جزء هتلهای خوب باتومی و لوکس آن محسوب می‌شوند از امکانات متنوعی همچون تهویه مناسب اتاق‌ها، پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، اتاق‌های دلباز و بزرگ با ویوی فوق‌العاده و شاتل فرودگاهی برخوردار هستند. پس اگر برای سفر به این شهر، هزینه برای شما اهمیتی ندارد، می‌توانید از لیست بهترین هتل های باتومی ۵ ستاره که شامل موارد زیر می‌شوند، یک مورد را برای خود انتخاب کنید.

  • هتل اینتوریست
  • هتل آلیانس پالاس
  • اسکای تاور
  • ایفوریا
  • گرند گلوریا
  • لجند
  • هیلتون
  • رادیسون بلو باتومی
  • شرایتون
  • لمریدین باتومی

هتل اینتوریست

هتل اینتوریست

(هتل اینتوریست)

یکی از بهترین هتل های باتومی گرجستان، هتل اینتوریست است. هتل اینتوریست باتومی Hotel Intourist Palace Batumi در تفرجگاه محبوب دریای سیاه باتومی، 300 متر از نزدیک‌ترین ساحل واقع شده است. این هتل اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون LCD و وای‌فای رایگان را ارائه می‌دهد.

اتاق‌های هتل Intourist دارای طراحی داخلی کلاسیک با رنگ‌های روشن و مبلمان چوبی هستند. همهٔ اتاق‌ها دارای حمام خصوصی با وان و همچنین بالکن بوده و تلویزیون‌ها از کانال‌های ماهواره‌ای برخوردار هستند. بلوار ساحلی تنها 10 متر با هتل فاصله دارد. بندر دریایی در 1 کیلومتری و میدان مرکزی در 200 متری اینتوریست واقع شده‌اند. لازم به ذکر است که این هتل یک کافه هم دارد و رستوران هتل نیز غذاهای ایتالیایی سرو می‌کند.

هتل آلیانس پالاس

هتل آلیانس پالاس

(هتل آلیانس پالاس)

اگر به دنبال یک هتل تاپ و منحصربه‌فرد برای اقامت در باتومی می‌گردید، ما به شما هتل آلیانس پالاس Alliance Palace Batumi را پیشنهاد می‌دهیم. مجموعه آلیانس پالاس باتومی که رو به دریا قرار دارد، اقامتگاه‌های 5 ستاره ارائه می‌کند و دارای یک کافه و سالن استراحت مشترک است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به رستوران، پذیرش 24 ساعته و آسانسور به همراه وای فای رایگان اشاره کرد. این اقامتگاه، ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد، در حالی که خدمات کرایه دوچرخه نیز در دسترس است. برخی از واحدها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، ماشین لباسشویی و همچنین آشپزخانه کاملاً مجهز هستند. در هتل آپارتمان، همه واحدها دارای حمام اختصاصی هستند. مهمانان هتل آپارتمان می‌توانند از صبحانه بوفه لذت ببرند و صبحانه در اتاق نیز در دسترس است. تورهای گشت و گذار در نزدیکی اقامتگاه موجود است. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی آلیانس پالاس باتومی شامل ساحل باتومی، پارک آبی باتومی و موزه باستان‌شناسی باتومی است. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌لمللی باتومی است که 6 کیلومتر با محل اقامت فاصله دارد.

اسکای تاور

اسکای تاوذ

(هتل اسکای تاور)

یکی از بهترین هتل های باتومی گرجستان، هتل اسکای تاور Sky Tower Hotel است. این هتل به عنوان یکی از هتل های ساحلی باتومی جذابیت‌های زیادی برای جذب گردشگران دارد. چرا که دارای اقامتگاه‌های مدرن در باتومی بوده و در نزدیکی ساحل دریای سیاه واقع شده است.

این هتل همچنین تا دریاچه اردگانی ۵۰ متر فاصله دارد. مرکز اسپا، پارکینگ خصوصی و وای فای رایگان در دسترس گردشگران قرار می‌گیرد. همهٔ اتاق‌ها با چشم انداز دریا و دریاچه طراحی شده‌اند. هر اتاق با تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، میز کار برای راحتی مسافران همراه است. حوله، دمپایی، لوازم آرایش رایگان و همچنین سشوار در حمام موجود است. مهمانان می‌توانند با نوشیدن نوشیدنی‌های مورد علاقه خود در کافی شاپ هتل لذت ببرند. میز پذیرش 24 ساعته نیز در این اقامتگاه وجود دارد. خوب است بدانید تا هتل Sky Tower، دلفیناریوم 1.3 کیلومتر و موزه باستان شناسی باتومی 1.9 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه هم فرودگاه بین‌المللی باتومی است که 4 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

ایفوریا

هتل ایفوریا

هتل ایفوریا Euphoria Batumi در شهر زیبا و توریستی باتومی واقع شده است. با اقامت در این هتل مهمانان می‌توانند در کنار داشتن استراحت و آرامش از صرف وعده غذایی در رستوران یا نوشیدنی ها هم لذت ببرند. هتل ایفوریا پارکینگ خصوصی رایگان داشته و همچنین وای فای رایگان در همهٔ بخش‌های هتل موجود است.

برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی مسافران هستند. برخی از واحدها نیز منظرهٔ دریا یا کوه دارند و در همهٔ اتاق‌ها تلویزیون صفحه تخت موجود است. میز پذیرش 24 ساعته هم برای کمک بیشتر به مهمانان وجود دارد.

پارک آبی باتومی در 1.2 کیلومتری، دلفیناریوم در 3.3 کیلومتری و موزه باستان شناسی باتومی در 3 کیلومتری از هتل واقع شده است. فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز 3 کیلومتر با هتل ایفوریا فاصله دارد.

گرند گلوریا

گرند گلوریا

(گرند گلوریا)

در معرفی انواع هتل خوب باتومی می‌توان به گرند گلوریا The  Grand Gloria Hotelاشاره کرد که یک هتل مجلل و ۵ ستاره است. هتل گرند گلوریا با ارائه وای فای رایگان، تراس آفتابگیر و استخرهای سرپوشیده و روباز با مرکز SPA، در باتومی واقع شده است. این هتل 5 ستاره دارای پذیرش 24 ساعته و خدمات دربان است. جاذبه‌های این منطقه عبارتند از بنای یادبود علی و نینو در 4 کیلومتری یا قلعه پترا که در 24.4 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

اتاق‌های هتل دارای تهویه‌ی مطبوع، قهوه‌ساز یا چای‌ساز و تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای هستند. همهٔ اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی با وان، دوش، دمپایی، سشوار و لوازم آرایش رایگان هستند. صبحانه بوفه هر روز صبح در هتل سرو می‌شود و رستوران هتل گرند گلوریا هم غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند. لازم به ذکر است که امکانات اسپا و سلامتی از جمله سونا و استخر سرپوشیده در طول اقامت مهمانان در اقامتگاه، در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

لجند

لجند

(لجند)

هتل لجند بیزینس Legend Business Hotel Batumi با یک تراس آفتابگیر در باتومی و در 800 متری پارک آبی باتومی واقع شده است. وای فای رایگان در دسترس بوده و پارکینگ در محل ارائه می‌شود. اتاق‌های این هتل مجهز به میز ناهار خوری، چای ساز و تلویزیون صفحه تخت هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی با دوش و لوازم آرایش رایگان و همچنین سشوار و دمپایی است. مهمانان می‌توانند غذای خود را در رستوران داخلی که دارای قسمت نشیمن بیرونی نیز است، میل کنند. این هتل ۵ ستاره دارای پذیرش 24 ساعته و دستگاه خودپرداز هم است. تا هتل Legend Business Batumi، دلفیناریوم 3.3 کیلومتر و موزه باستان شناسی باتومی 3.7 کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که 3.5 کیلومتر با اقامتگاه فاصله دارد.

هیلتون

هیلتون

(هیلتون)

هتل هیلتون Hilton Batumi را می‌توان یکی از بهترین هتل های باتومی از نظر مسافران معرفی کرد. این هتل در مرکز شهر باتومی، با 200 متر فاصله از ساحل دریای سیاه واقع شده است. یک هتل 5 ستاره دوستدار حیوانات خانگی که طراحی داخلی مدرن و امکانات باکیفیت را ارائه می‌دهد. دلفیناریوم در 300 متری هتل و میدان اروپا در 900 متری این هتل قرار دارد. هر اتاق آن با طراحی مدرن و به روز دارای تهویه مطبوع، فرش شده و همچنین تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای است. چای ساز هم در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. حمام اختصاصی هر واحد دارای دوش و لوازم بهداشتی رایگان و همچنین سشوار و حوله است.

امکانات اضافی شامل میز، صندوق امانات و گاوصندوق لپ تاپ وجود دارد. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن با منظره دریاچه، کوه یا دریا هستند. اتاق‌های به هم پیوسته، مناسب برای خانواده‌ها نیز در سایت موجود است. این هتل، اتاق‌های خاصی را با دسترسی به Executive Lounge ارائه می‌کند که صبحانه‌ای خوشمزه در بوفه، نوشیدنی‌های گوارا در طول روز و کاناپه‌های عصرانه سرو می‌کند. مهمانان هتل هیلتون باتومی می‌توانند از رستوران آلاکارته با سرو غذاهای محلی و اروپایی هم لذت ببرند. سونا، اتاق بخار و تناسب اندام، مرکز آبگرم و سلامتی و استخر شنا در اختیار مهمانان خواهد بود. مناطق مشترک مانند کازینو، تراس آفتابگیر و زمین بازی مشخص شده برای کودکان در دسترس است. هیلتون باتومی همچنین صندلی‌های آفتاب‌گیر، چتر و حوله‌های ساحلی رایگان برای مهمانان فراهم می‌کند. در هیلتون باتومی می‌توانید از کتابخانه و روزنامه رایگان روزانه در محل استفاده کنید. میز پذیرش 24 ساعته با کارکنانی که به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی، فرانسوی، صربی و ترکی صحبت می‌کنند از مهمانان پذیرایی کرده و به آن‌ها کمک می‌کنند. همچنین امکان اجاره دوچرخه در هتل وجود دارد.

در نهایت اینکه مجسمه علی و نینو کمتر از 2 کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی باتومی هم در 7 کیلومتری آن واقع شده است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در دسترس خواهد بود.

مقاله پیشنهادی: بهترین هتل‌های تفلیس 

رادیسون بلو باتومی

رادیسون بلو باتومی

(رادیسون بلو باتومی)

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره باتومی که طرفداران زیادی دارد، هتل رادیسون بلو باتومی Radisson Blu Hotel Batumi است. این هتل تا ساحل ایوریا در باتومی 3 دقیقه پیاده فاصله دارد و دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، رستوران روی پشت بام و وای فای رایگان است. اتاق‌های بزرگ آن شامل تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو و چشم‌انداز دریا است. لازم به ذکر است هتل رادیسون بلو باتومی دارای برچسب زیست محیطی Green Key بوده و همچنین گواهینامه ایمنی و امنیت توسط Safehotels دارد. این هتل، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با تهویه مطبوع کف چوبی و پنجره‌هایی از کف تا سقف دارد که گردشگران می‌توانند از درون اتاق منظرهٔ زیبای بیرون را مشاهده کنند. علاوه بر این موارد، در اتاق‌ها گاوصندوق لپ تاپ ارائه شده و حمام نیز شامل حوله و دمپایی است.

در این هتل، هر روز صبح، بوفه صبحانه ارائه می‌شود. گوشت کبابی و غذاهای دریایی در رستوران طبقه 19 سرو می‌شوند. مهمانان همچنین می‌توانند از خوردن کوکتل‌های خلاقانه در کافه پشت بام لذت ببرند. امکانات بهداشتی در رادیسون بلو باتومی شامل سالن بدنسازی، سونا و اتاق بخار است. گردشگران می‌توانند برای استراحت بیشتر، وقت ماساژ نیز رزرو کنند. همچنین شاتل به ساحل ایوریا و کلوپ شبانه گیت برای راحتی مسافران ارائه می‌شود. در نهایت اینکه تفرجگاه محبوب دریای سیاه تنها 5 دقیقه پیاده با هتل فاصله دارد. رادیسون بلو پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد و 7 کیلومتر تا فرودگاه بین‌المللی باتومی فاصله دارد.

شرایتون

شرایتون

(شرایتون)

این هتل 5 ستاره در مرکز شهر باتومی و در 200 متری ساحل دریای سیاه واقع شده است. هتل شرایتون باتومی Sheraton Batumi Hotel دارای یک منطقه اسپا با سونا، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام و استخرهای سرپوشیده و فصلی در فضای باز است. وای فای رایگان و تلویزیون صفحه تخت در تمامی اتاق‌های هتل شرایتون باتومی موجود است. اتاق‌ها همچنین دارای حمام خصوصی با وان یا دوش هستند.

در طبقه بیستم هتل، مهمانان نظاره‌گر مناظر خیره کننده هستند که تنها کافی شاپ و رستوران هتل در باتومی با پانوراماهای 360 درجه است. در طول فصل تابستان، مهمانان می‌توانند از آب میوه‌های تازه، نوشیدنی‌های با طراوت و انواع غذاها از منوی کافه یاسمین لانژ بار واقع در وسط بلوار باتومی در مجاورت استخر روباز هتل شرایتون باتومی لذت ببرند.

پذیرش 24 ساعته می‌تواند خدمات حمل‌ونقل به بندر باتومی را ترتیب دهد. ایستگاه راه آهن باتومی در 3 کیلومتری هتل و فرودگاه بین‌المللی باتومی در 7 کیلومتری هتل قرار دارد.

لمریدین باتومی

لمریدین باتومی

(لمریدین باتومی)

هتل لمریدین باتومی Le Meridien Batumi یک هتل 5 ستاره است که تنها 200 متر از ساحل فاصله دارد و دارای 105 اتاق و سوئیت با دکوراسیون مدرن و مبله با منظره خیره کننده دریای سیاه است. با اقامت در این هتل، مهمانان می‌توانند در یک استخر سرپوشیده شنا کرده، در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و در سونا نیز به استراحت بپردازند. یک باغ و همچنین تراس آفتاب‌گیر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در این هتل همچنین یک کازینو ارائه می‌شود که زمینه تفریح بیشتر مسافران را فراهم می‌آورد.

در Le Meridien Batumi همهٔ اتاق‌های مهمان دارای رنگ‌های آرامش‌بخش بوده و تهویه مطبوع و گرمایش مناسب دارند. هر واحد کمد لباس، قسمت نشیمن دارد. حمام خصوصی اتاق نیز دارای لوازم آرایش رایگان و همچنین دوش، دمپایی و سشوار است. حوله و ملحفه هم در هر اتاق به گردشگران داده می‌شود. همهٔ اتاق‌های هتل دارای بالکن با منظره دریا هستند. مهمانان اقامتگاه می‌توانند صبحانه قاره‌ای یا گیاهی بخورند. برای صرف نوشیدنی نیز می‌توان به کافه هتل مراجعه کرد.

Le Meridien Batumi مرکز اسپا و سلامتی و خدمات زیبایی مختلف را بنا به درخواست ارائه می‌دهد. سالن جلسه و کنفرانس نیز از دیگر امکانات این هتل ۵ ستاره است. از مکان‌های دیدنی محبوب نزدیک هتل می‌توان به ساحل باتومی، بنای یادبود علی و نینو اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در 7 کیلومتری Le Meridien Batumi قرار دارد.

بهترین هتل های ۴ ستاره باتومی

باتومی به عنوان یک شهر توریست پذیر اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوعی را برای گردشگران فراهم آورده است. هتل های ۴ ستاره باتومی مجموعه‌ای از هتل‌های این شهر هستند که در ازای ارائه امکانات و خدمات متنوع به مسافران، هزینه مناسبی را دریافت می‌کنند. این هتل‌ها ممکن است نسبت به هتل‌های ۵ ستاره امکانات محدودتری ارائه دهند، اما همچنان برای داشتن یک سفر مطلوب، قابل قبول خواهند بود. بنابراین بد نیست قبل از سفر به شهر باتومی با بهترین هتل‌های ۴ ستاره این شهر آشنا شوید.

  • ایبریا
  • رويال جورجيا
  • گرند پالاس
  • کرنر این

ایبریا

ایبریا

(ایبریا)

هتل ایبریا Hotel Iberia که تنها 10 دقیقه پیاده از ساحل دریای سیاه فاصله دارد، یکی از هتل های ۴ ستاره باتومی است که از امکانات متنوعی برخوردار است‌. این هتل به مسافران خود Wi- Fi  و پارکینگ رایگان ارائه می‌دهد و از مزیت‌های آن، فاصله 1 کیلومتری با پارک آبی باتومی است.

اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، دارای تلویزیون و کمد لباس هستند. حمام اختصاصی در اتاق نیز دارای لوازم آرایش رایگان است. هتل ایبریا تا فرودگاه باتومی 10 دقیقه با ماشین و تا ایستگاه قطار باتومی 20 دقیقه با ماشین فاصله دارد. دلفیناریوم باتومی نیز با این هتل 3 کیلومتر فاصله دارد. با این تفاسیر می‌توان گفت در بین هتل های لوکس باتومی با قیمت مناسب، هتل ایبریا یکی از بهترین گزینه‌هاست.

رویال جورجیا

رویال جورجیا

(رویال جورجیا)

هتل رویال جورجیا Hotel Royal Georgia در باتومی، در 2 کیلومتری ساحل باتومی، اقامتگاهی با باغ، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و رستوران ارائه می‌دهد. هر اتاق در این هتل 4 ستاره، دارای منظره شهر است. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه است.

این هتل اتاق‌هایی با تهویه مطبوع، میز، قهوه ساز، یخچال، ماشین ظرفشویی، گاوصندوق، تلویزیون صفحه تخت و تراس به مسافران خود ارائه می‌دهد. این منطقه برای اسکی و دوچرخه سواری پرطرفدار است و اجاره تجهیزات اسکی در هتل رویال جورجیا در دسترس خواهد بود. بنای یادبود علی و نینو 6.5 کیلومتر و قلعه گونیو 7.4 کیلومتر با هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در 2 کیلومتری هتل رویال جورجیا قرار دارد.

گرند پالاس

گرند پالاس

(گرند پالاس)

هتل گرند پالاس Grand Palace Hotel یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که قصد دارند از باتومی بازدید کرده و محیطی مقرون به صرفه را در کنار دریافت بسیاری از امکانات مفید برای اقامت در نظر بگیرند. این اقامتگاه را می‌توان یک هتل با قیمت مناسب در باتومی معرفی کرد که دارای تهویه مطبوع در اتاق‌ها بوده و با حضور در آن، به راحتی می‌توانید در طول اقامت خود با دوستان و اقوام به صورت آنلاین در ارتباط باشید، زیرا وای فای رایگان به مهمانان ارائه می‌شود.

این هتل کوچک دارای میز پذیرش 24 ساعته، دربان و فروشگاه است. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند از استخر و سالن استراحت لذت ببرند. بنابراین همهٔ این امکانات در کنار هم، باعث شده که این هتل در بین مسافرانی که از باتومی بازدید می‌کنند، به یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین هتل‌ها تبدیل شود. لازم به ذکر است در این اقامتگاه برای مهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است.

مکان‌های دیدنی اطراف مانند کلیسای جامع میلاد مقدس مادر باکره و کلیسای سنت نیکلاس، هتل گرند پالاس را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل کرده‌اند. در این ميان اگر به کافه هم علاقه دارید، هتل گرند پالاس در نزدیکی کافه رترو، فن‌فان و کافه و شیرینی‌پزی دونا قرار دارد. همچنین اگر قصد استفاده از تفریحات دیگری همچون تله‌کابین آرگو، بلوار باتومی و میدان اروپا که برخی از جاذبه‌های محبوب باتومی هستند، داشته باشید، همه این مکان‌ها در فاصلهٔ چند قدمی این هتل کوچک واقع شده‌اند.

کرنر این

کرنر این

(کرنر این)

در بین هتل‌های ۴ ستاره باتومی هتل کرنر این Corner Inn، یک انتخاب تاپ و منحصربه‌فرد است. این هتل اقامتگاه‌هایی با تهویه مطبوع در باتومی ارائه می‌دهد که فقط 300 متر از ساحل فاصله دارند. اتاق‌های هتل نیز دارای تراس و منظره‌ای از دریا بوده که کافی است نوشیدن یک قهوه یا چای را در تراس آن تجربه کنید. مطمئناً تا آخر عمرتان این تجربه لذت بخش در ذهن‌تان تداعی کننده یک سفر خاص و رویایی خواهد بود. از دیگر مزیت‌های این هتل، رستوران زیبا و دل‌انگیز آن است که فرصت لذت بردن از غذاهای خوشمزه را برای مسافران فراهم می‌آورد. در واقع این هتل دارای رستوران آلاکارته و بوفه است. همچنین می‌توانید از نوشیدنی‌ها یا تنقلات کافه در محل لذت ببرید.

همهٔ اتاق‌های این هتل با دکوراسیون شیک و مدرن و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای طراحی شده‌اند. برخی از واحدها نیز دارای قسمت نشیمن برای استراحت پس از یک روز شلوغ هستند. از دیگر امکانات اتاق‌های این هتل، یک چای ساز و وای فای رایگان است. هتل کرنر این، با دلفیناریوم 2.4 کیلومتر و با پارک آبی باتومی 400 متر فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی باتومی است که در 4 کیلومتری هتل Corner Inn قرار دارد.

بهترین هتل های سه ستاره باتومی

افزون بر هتل‌های ۴ستاره و ۵ ستاره، اقامتگاه‌ها و هتل‌های سه ستاره زیادی در شهر باتومی وجود دارند. با اقامت در این هتل‌ها فرصتی فراهم می‌شود تا بتوان بازدید از دیدنی‌ها و جاذبه‌های این شهر را با هزینه کمتری تجربه کرد. در واقع گردشگرانی که قصد دارند در سفر به باتومی کمی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، می‌توانند به دنبال رزرو هتل های ۳ ستاره باتومی گرجستان باشند. این هتل‌ها ممکن است امکانات کمتری نسبت به هتل‌های سطح بالاتر داشته باشند اما در مقابل قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای دارند. از جمله بهترين هتل‌های سه ستاره باتومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • هتل میریوسی
  • هتل اوراسیا
  • هتل گرین گلس باتومی
  • هتل ایفل

هتل میریوسی 

هتل میریوسی

(هتل میریوسی)

هتل Mireosi که تنها 400 متر با ساحل باتومی فاصله دارد، یکی از بهترین هتل های سه ستاره باتومی است. این هتل با وجود سه ستاره بودن از امکانات متنوعی برخوردار است. به این شکل که تمامی اتاق‌های این هتل دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت، میز کار و یخچال هستند، همچنین وای فای رایگان در سرتاسر اقامتگاه موجود است.

این هتل دارای گرمایش مرکزی 24 ساعته بوده و همهٔ اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش دارند. لازم به ذکر است طبقات بالا فقط از طریق پله قابل دسترسی هستند. پذیرش 24 ساعته هم در این اقامتگاه وجود دارد. خوب است بدانید از جاهای دیدنی این شهر، Piazza در 200 متری هتل Mireosi و میدان اروپا در 500 متری آن قرار دارد. ایستگاه راه‌آهن مرکزی باتومی 5 کیلومتر و فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز در 6 کیلومتری هتل قرار دارند.

هتل اوراسیا

هتل اوراسیا

(هتل اوراسیا)

سفر به باتومی همیشه برای تفریح و گردش نیست و گاهی اوقات ممکن است افراد با هدف سفر کاری عازم این شهر زیبا شوند. بنابراین بهتر است از بین هتل های باتومی برای سفر کاری، هتلی را انتخاب کرد که شرایط مساعدی داشته باشد و بتوان در پایان روز بعد از یک روز کاری پرمشغله، محیطی آرامش بخش برای استراحت در اختیار داشت.

هتل اوراسیا Hotel Eurasia یکی از بهترین گزینه‌هاست که در باتومی واقع شده است و تا مرکز شهر 25 دقیقه پیاده و تا ساحل دریای سیاه 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته در این هتل ارائه می‌شود. اتاق‌های آن، روشن و دارای تهویه مطبوع، فضای داخلی با رنگ‌های گرم و دکوراسیون به سبک کلاسیک دارند. هر اتاق دارای تلویزیون، حمام و یخچال است. در فصل تابستان، رستوران هتل غذاهای گرجی و آجری سرو می‌کند و انواع نوشیدنی‌ها نیز در کافه ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند از کرایه ماشین هتل، جهت گشت و گذار در همه نقاط شهر استفاده کنند. ایستگاه راه آهن باتومی 6 کیلومتر تا هتل اوراسیا و فرودگاه بین‌المللی باتومی 2 کیلومتر فاصله دارد.

هتل گرین گلس باتومی

هتل گلس باتومی

(گرین گلس باتومی)

یکی دیگر از بهترین هتل های سه ستاره باتومی، هتل گرین گلس Hotel Green Glass است. این هتل که با فاصلهٔ ۵۵۰ متر تا موزه باستان شناسی و دلفیناریوم واقع شده است، دارای وای‌فای رایگان و پارکینگ خصوصی رایگان در محل است.

هر اتاق در این هتل با دکوراسیون مدرن، شیک، تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای طراحی شده است. برخی از اتاق‌ها دارای منظره‌ای از دریا یا شهر هستند. همهٔ اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش بوده و برای راحتی مسافران، دمپایی و لوازم آرایش رایگان ارائه شده است. این هتل با پذیرش 24 ساعته آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

کلیسای جامع ولادت مادر مقدس در 1.2 کیلومتری هتل گرین گلس و میدان اروپا در 1.3 کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل نیز فرودگاه بین‌المللی باتومی است که 5.3 کیلومتر از هتل گرین گلس فاصله دارد.

هتل ایفل باتومی

این هتل هم جزء معروف‌ترین هتل‌های سه ستاره شهر باتومی است که نسبت به امکانات ارائه شده، هزینه مناسبی دارد. هتل ایفل Eiffel Hotel با Wi- Fi رایگان در همهٔ بخش‌ها، اتاق‌هایی با تهویه مطبوع در مرکز باتومی ارائه می‌کند. یک تراس وجود دارد که مهمانان می‌توانند با نوشیدن یک نوشیدنی گوارا در آن به استراحت بپردازند.

همهٔ اتاق‌ها دارای بالکن و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی هستند. حمام خصوصی با دوش و دمپایی در اتاق‌ها وجود دارد. در این هتل هر روز صبحانه‌ای خوشمزه ارائه می‌شود که شامل نوشیدنی‌های گرم، شیرینی‌ها و گوشت‌های سرد است. هتل ایفل تا ساحل دریای سیاه 15 دقیقه پیاده فاصله دارد و با ایستگاه قطار باتومی 2 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

 

 

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید