راهنمای تماس و خرید سیم کارت در دبی

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۵ 2 دقیقه
سرفصـــــلهای مقالـــــه

راهنمای تماس و خرید سیم کارت در دبی

چه با تور دبی قصد مسافرت داشته باشید یا هر تور خارجی دیگر حتما داشتن اطلاعات در مورد راهنمای تماس و خرید سیم‌کارت ضروری است. لذا گردشگران با تغییر منطقه جغرافیایی خود در حین سفر، نمی‌توانند به طور عادی از سیم‌کارت اصلی خود استفاده نمایند. در این شرایط، دو گزینه را پیش رو دارند:

اولین گزینه: فعال‌سازی سرویس رومینگ بر روی سیم‌کارت اصلی مسافر است.

گزینه دوم: خرید سیم‌کارت جدید در کشور مقصد می‌باشد.

در اکثر موارد، هزینه‌های بالای تماس‌های خارجی که در سرویس رومینگ به گردشگران تحمیل می‌شود، آن‌ها را به سمت خرید سیم‌کارت جدید سوق می‌دهد. برای خرید سیم‌کارت جدید در تور دبی، حتما باید با اپراتورهای تفلن همراه این شهر آشنایی داشته باشید. در ادامه به دوتا از مهم‌ترین و اصلی‌ترین اپراتورهای تفلن همراه دبی اشاره خواهیم کرد:

راهنمای تماس و خرید سیم کارت در دبی

اپراتور اتصالات (Etisalat)

اپراتور اتصالات یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور امارات و شهر دبی بوده که مورد استفاده مردم و مسافران آن قرار می‌گیرد. قیمت‌های به‌صرفه، آنتن‌دهای عالی، ارائه پکیج‌های مختلف با تعرفه‌های متنوع وپشتیبانی از شبکه‌های اینترنتی ۲G، ۳G و ۴G باعث افزایش محبوبیت این اپراتور در میان گردشگران و ملت امارات شده است. اگر در تور دبی قصد خرید سیم‌کارت از این اپراتور را دارید؛ می‌توانید از فرودگاه دبی یا فرودگاه امام خمینی، نمایندگی اپراتورها در مراکز خرید سوپرمارکت‌ها و حتی از لابی هتل‌تان آن را خریداری کنید.  

اپراتور اتصالات Etisalat

اپراتور دو موبایل (Du Mobile)

یکی دیگر از اپراتورهای معروف و معتبر تلفن همراه که در تور دبی می‌توانید از آن سیم‌کارت خریداری کنید؛ اپراتور دو موبایل است. این اپراتور تقریبا تمامی امکانات اپراتور اتصالات را داشته و از کیفیت بالا در پشتیبانی از اینترنت پرسرعت، برخوردار است. سیم‌کارت‌های خریداری شده از این اپراتورها، دارای شارژ اولیه هستند. با اتمام شارژ، می‌توانید با دو روش پیامکی و تلفنی به خرید شارژ بپردازید. در شارژکردن پیامکی را می‌توانید از دستور (*۱۲۰* کد ۱۵رقمی شارژ#) استفاده کنید و برای خرید شارژ تلفنی می‌بایست با شماره 120 تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید