جاهای دیدنی مالدیو

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ساعت ۱۷:۲۵ 12 دقیقه

سواحل شگفت‌انگیز، تالاب‌های آرام و جزایر دیدنی مالدیو تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از تعطیلات را برای شما به ارمغان می‌آورند. این مقصد رویایی در جنوب آسیا با طبیعت جذاب خود، بهترین گزینه برای هر سفر تفریحی، گشت و گذار و یا ماه‌عسل در طبیعت بکر است. از اقامت در ویلاهای شیک و استراحت در کنار ساحل گرفته تا چشیدن غذاهای اصیل، هر لحظه در مالدیو به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌شود. اگر می‌خواهید با مکان‌های دیدنی مالدیو آشنا شوید و یک برنامه عالی برای سفر خود بچینید، با مای پرواز در این مطلب همراه باشید.

معرفی برترین مقاصد گردشگری مالدیو

معرفی برترین مقاصد گردشگری مالدیو

(تصویری از مالدیو)

زیبایی‌های مالدیو فقط به چند مکان ختم نمی‌شود! بلکه این جزیره مملو از مقاصدی است که هوش از سر شما می‌برند! به همین خاطر است که ما در همین ابتدا تصمیم گرفتیم تا به معرفی 8 مورد از برترین مکان‌های گردشگری این جزیره بپردازیم. در این راهنمای سفر به مالدیو به شما می‌گوییم که چه زمانی بهترین انتخاب برای بازدید از این مکان‌ها هستند و هر آنچه باید برای بازدید از این مکان مدنظر داشته باشید را بررسی می‌کنیم.

1. ماله

ماله پایتخت مالدیو

(ماله پایتخت مالدیو)

ماله، کوچک‌ترین پایتخت جهان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری در مالدیو است. این شهر زیبا در آتول ماله، حال و هوای شهری جذابی را ارائه می‌دهد که با ترکیبی از مساجد تاریخی، جزایر زیبا، سواحل بکر و میراث فرهنگی منحصربه‌فرد، بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند. آب‌های فیروزه‌ای و سواحل شنی نرم این مجمع‌الجزایر، بهترین استراحتگاه‌ها را در خود جای داده‌اند که تعطیلاتی آرام و لذت‌بخش را برای گردشگران فراهم می‌کنند.

بهترین زمان برای بازید از ماله

بهترین زمان برای بازدید ماله

(بهترین زمان سفربه ماله)

بهترین زمان برای بازدید از ماله از نوامبر تا آوریل است، زمانی که هوا برای فعالیت‌های آبی و گشت‌وگذار مناسب‌تر از سایر زمان‌های دیگر سال احساس می‌شود. مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این شهر نیز بسته به علاقه شما دارد، اما معمولا اختصاص دادن دو روز در برنامه سفر خود برای بازدید از ماله کفایت می‌کند. بازار ماهی ماله، بازار محلی ماله، مسجد جمعه بزرگ، موزه ملی ماله و Hukuru Miskiiy از جمله جاذبه‌هایی هستند که در ماله می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

فعالیت های متنوع در مکان و اقامت در جزایر مالدیو

تفریحات مالدیو

(فعالیت های مالدیو)

فعالیت‌های متنوعی نیز برای علاقه‌مندان در ماله وجود دارد، از جمله غواصی در آب‌های زلال، کایاک‌سواری، اسکیت روی یخ در پارک سلطان پارک زمستانی و بازدید از بنای یادبود سونامی. برای اقامت نیز گزینه‌های متعددی از جمله هتل‌های سامان گرند، JEN Maldives Malé by Shangri-La، هتل سامرست، هتل آف دی و هتل Octave Maldives موجود هستند. با این امکانات و جاذبه‌های متنوع، ماله مقصدی ایده‌آل برای کسب تجربه‌ای بی‌نظیر از مالدیو است.

2. جزیره وادهو

وادهو مالدیو

(تصویری از وادهو مالدیو)

وقتی صحبت از اقامت تفریحی و لوکس در مالدیو به میان می‌آید، جزیره وادهو یکی از بهترین جاهای مالدیو است که نباید از دست داد. این جزیره با داشتن بهترین استراحتگاه‌ها و تنوع گسترده‌ای از گیاهان و جانوران، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در سفر مالدیو محسوب می‌شود. پدیده‌ دریای ستارگان که به شهرت و زیبایی وادهو می‌افزاید، گردشگران را به سوی این مکان جادویی جذب می‌کند. درخشش آب در حضور نور ماه، جادوی طبیعت است که منظره‌ای فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند.

بهترین زمان بازدید از این جزیره

بهترین زمان بازدید از وادهو

(بهترین زمان سفربه وادهو)

تعدادی کافه و استراحتگاه در نزدیکی جزیره وادهو وجود دارند که شما می‌توانید هنگام لذت بردن از این نور ماه، نوشیدنی مورد علاقه خود را نیز نوش جان کنید. برای اینکه از زیبایی‌های وادهو لذت ببرید، بهترین زمان برای بازدید از این جزیره، ماه‌های ژوئن تا اکتبر است. مدت زمان ایده‌آل برای اقامت و لذت بردن از جاذبه‌های این جزیره نیز حدود 3 تا 4 روز تخمین زده می‌شود.

جاذبه های گردشگری و اقامتگاه های برتر وادهو

جاذبه های گردشگری وادهو مالدیو

(جاذبه های گردشگری وادهو مالدیو)

از جمله جاذبه‌های برتر وادهو می‌توان به سواحل زیبا، شن‌های درخشان و کافه‌های ساحلی اشاره کرد. فعالیت‌هایی نظیر غواصی، کایاک‌سواری و شناسایی فیتوپلانکتون‌ها از تجربه‌های هیجان‌انگیز این جزیره به‌شمار می‌آیند. همچنین مکان‌های اقامتی مانند Adaaran Prestige Vadoo، SAii Lagoon Maldives، Curio Collection by Hilton و Velassaru Maldives، بهترین خدمات و راحتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اگر بهترین زمان برای سفر به مالدیو و همچنین یک اقامتگاه عالی را برای خود رزرو کنید، نهایت لذت را از سفر خود تجربه خواهید کرد.

3. جزیره کوداهووادو

مالدیو کوداهووادو

(تصویری از جزیره کوداهووادو)

جزیره کوداهووادو با معماری و بقایای ماقبل تاریخ خود، یکی از بهترین مقاصد تعطیلات در مالدیو است. این جزیره با حفظ آثار تاریخی از گذشته، مانند بناهایی که با سنگ‌های مرجانی گرانبها تزئین شده‌اند، توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند. راز این جزیره در این واقعیت نهفته است که هنوز مشخص نیست این بناها بودایی هستند یا اسلامی!

آب‌های شفاف آبی و شن‌های درخشان و نرم، جزیره کوداهووادو را به یکی از زیبایی‌های مالدیو برای گذراندن ماه عسل زوج‌های خوش سلیقه در آسیا تبدیل کرده‌اند.

بهترین زمان بازدید از این گزینه از جزایر مالدیو

بهترین زمان سفر به کوداهووادو

(بهترین زمان سفر به کوداهووادو)

بهترین زمان برای بازدید از این جزیره، ماه‌های دسامبر تا آوریل است. مدت زمان ایده‌آل برای اقامت و لذت بردن از زیبایی‌های کوداهووادو نیز معمولا 2 روز در نظر گرفته می‌شود.

جاذبه های برتر کوداهووادو و اقامتگاه ها

از جمله جاذبه‌های برتر کوداهووادو می‌توان به مسجد سنگ مرجانی، صخره هادیگیلا، سواحل زیبا و کافه‌های دلنشین اشاره کرد. فعالیت‌هایی نظیر غواصی، قدم زدن در اطراف ساحل و پیک‌نیک از تجربه‌های هیجان‌انگیز این جزیره به شمار می‌آیند. مکان‌های اقامتی مانند کاندیما مالدیو، مهمان‌خانه فالی، جزایر خصوصی نیاما، کاخ ریو مالدیو و سان سیام ایرو ولی - Premium All Inclusive، بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌دهد.

4. Hulhumale مالدیو

هولهوماله مالدیو

(تصویر هولهوماله مالدیو)

جزیره Hulhumale با وسعت 188 هکتار، بهشتی آرام و دلنشین در بین مکان‌های دیدنی مالدیو است. این جزیره با ترکیبی از طبیعت بکر و زندگی شهری مدرن، تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران فراهم می‌کند. زیبایی و آرامش این جزیره به‌هیچ‌وجه از سایر جزایر مالدیو کمتر نیست و مکانی ایده‌آل برای تعطیلات ساحلی محسوب می‌شود.

آب‌های زلال و معماری سبز Hulhumale، فضایی دلپذیر و مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت را فراهم می‌کند. شما می‌توانید با نزدیک شدن به طبیعت یا تماشای رنگ‌های سرمه‌ای شب بر روی آبی‌ترین آب‌ها، لحظاتی آرام و دلنشین را تجربه کنید.

بهترین زمان بازدید از Hulhumale

بهترین زمان سفر به هولهوماله

(بهترین زمان سفر به هولهوماله)

بهترین زمان برای بازدید از Hulhumale، ماه‌های نوامبر تا ژانویه است و مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این جزیره 3 روز است.

جاذبه های برتری که می توانید در این مکان مشاهده کنید

جاذبه های گردشگری هولهوماله

(جاذبه های گردشگری هولهوماله)

از جمله جاذبه‌های برتر Hulhumale می‌توان به ساحل Hulhumale، مسجد جمعه قدیمی، Hulhumale Central Park و Centro Mall اشاره کرد. فعالیت‌هایی نظیر خرید، تماشای دلفین‌ها، گشت شهری مخصوص مردان و امتحان کردن غذاهای محلی از تجربه‌های جذاب در این جزیره محسوب می‌شوند.

اقامت در Hulhumale

یکی از بهترین هتل‌های مالدیو در Hulhumale وجود دارند. برای اقامت، می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مانند هتل ساحلی در Hulhumale، Paralian Hulhumale، Seasalter Maldives و Azuvia Beach Retreat بهره‌مند شوید و از خدمات و امکانات رفاهی آن‌ها لذت ببرید.

5. جزیره Thulusdhoo

تولوسدهو

(تصویر جزیره تولوسدهو)

جزیره Thulusdhoo با ماجراجویی‌های نفس‌گیر و فعالیت‌های آبی هیجان‌انگیز، به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری مالدیو تبدیل شده است. هنگام گذراندن تعطیلات در این جزیره بهشتی، می‌توانید در آب‌های زلال و آبی دریا و بر روی ماسه‌های سفید و نرم آن به استراحت بپردازید و از طبیعت بکر آن لذت ببرید.

Thulusdhoo که به‌عنوان سرزمین موج‌سواری شناخته می‌شود، بهترین مکان برای غواصی و اسنورکلینگ در اقیانوس هند است. در این جزیره می‌توانید کلنی‌های بزرگ صخره‌های مرجانی و آبزیان متنوع را مشاهده کنید.

نکته خیلی خیلی خیلی مهم برای افرادی که دنبال سفر ارزان به مالدیو هستند!!

اگر به‌دنبال مقصدی کمتر شلوغ و مقرون‌به‌صرفه هستید، Thulusdhoo انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

بهترین زمان بازدید از این جزیره به همراه جاذبه های برتر آن

بهترین زمان سفر به تولوسدهو

(بهترین زمان سفر به تولوسدهو)

بهترین زمان برای بازدید از Thulusdhoo، ماه‌های ژانویه تا مارس است و مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این جزیره 4 روز است. از جمله جاذبه‌های برتر Thulusdhoo می‌توان به Kuda Huraa، Huraa، سواحل زیبا، کافه‌ها، Hudhuranfushi و جزیره Dhiffushi اشاره کرد.

تفریحات جزیره Thulusdhoo و بهترین مکان های اقامتی آن

تفریحات جزیره تولوسدهو

(تفریحات جزیره تولوسدهو)

فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، اسنورکلینگ، ویک بردینگ، پارو سواری و تماشای دلفین‌ها از تجربه‌های جذاب و هیجان‌انگیز در این جزیره محسوب می‌شوند. برای اقامت در این گزینه از بهترین جاهای مالدیو، می‌توانید از دهکده سانتا روزا، کانوپوس رتریت تولوسدو و خانه مهمان سامورا مالدیو استفاده کنید و از خدمات رفاهی آن‌ها بهره‌مند شوید.

6. فوواهمولا

فوواهمولا

(تصویری از جزیره فوواهمولا)

فوواهمولا یکی از بهترین مکان‌های دیدنی در مالدیو برای گردشگرانی است که به‌دنبال تفریح و آرامش هستند. این جزیره با داشتن بهترین سواحل مالدیو و چند کافه و رستوران نفیس که بهترین غذاهای دریایی را سرو می‌کنند، تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران فراهم می‌آورد.

فوواهمولا با زیبایی‌های طبیعی، نخل سبز و آب‌های آبی در امتداد سواحل مالدیو، مکانی ایده‌آل برای ماجراجویی یا استراحت و تجدید قوا است. هر گوشه آرام این جزیره مانند یک منظره نقاشی شده با تخیل هنرمندانه است که به شما حس آرامش و شگفتی را می‌دهد.

بهترین زمان بازدید از فوواهمولا و جاذبه های برتر آن

بهترین زمان سفر به فوواهمولا

(بهترین زمان سفربه فوواهمولا)

بهترین زمان برای بازدید از فوواهمولا، ماه‌های ژانویه تا مارس است و مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این جزیره 4 روز تخمین زده می‌شود. از جمله جاذبه‌های برتر این جزیره می‌توان به Kuda Huraa، Huraa، سواحل زیبا، کافه‌ها، Hudhuranfushi و جزیره Dhiffushi اشاره کرد.

تفریحات فوواهمولا و مکان های اقامتی آن

تفریحات فوواهموا

(تفریحات جزیره فوواهمولا)

از جمله تفریحات مالدیو در فوواهموا عبارت‌اند از فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، اسنورکلینگ، ویک بردینگ، پارو سواری و تماشای دلفین‌ها که هر یک هیجان خاص خود را دارند. برای اقامت می‌توانید از دهکده سانتا روزا، کانوپوس رتریت تولوسدو و خانه مهمان سامورا مالدیو استفاده کنید و از خدمات رفاهی آن‌ها بهره‌مند شوید.

7. جزیره مافوشی

جزیره مافوشی

(تصویرجزیره مافوشی)

جزیره مافوشی، مکانی آرام و دلنشین در بین زیبایی‌های مالدیو، شما را از شلوغی و هیاهوی زندگی روزمره به دامن طبیعت می‌برد. این جزیره به‌دلیل آرامش و زیبایی شگفت‌انگیزش، یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن تعطیلات در مالدیو محسوب می‌شود. مافوشی با داشتن ویلاهای لوکس و زیبا، اقامتی به یادماندنی را برای شما رقم می‌زند.

طیف وسیعی از ماجراجویی‌های آبی در مافوشی برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند. ترکیب کامل سواحل آبی و سفید این جزیره، آن را به مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی تبدیل کرده است.

بهترین زمان بازدید از مافوشی و جاذبه های برتر این جزیره

مافوشی مالدیو

(بهترین زمان سفر به مافوشی)

بهترین زمان برای بازدید از این گزینه از مکان‌های دیدنی مالدیو، ماه‌های ژانویه و فوریه است و مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این جزیره 3 روز است. از جمله جاذبه‌های برتر مافوشی می‌توان به Maavelaathu، Vilivaru Corner، Vihamanafushi Island و Maafushi Corner اشاره کرد.

فعالیت های مافوشی و مکان های اقامتی آن

فعالیت های مافوشی

(فعالیت های تفریحی مافوشی)

فعالیت‌هایی نظیر غواصی، تورهای ساندبانک، ماهیگیری، جزیره پرش و سافاری دلفین از تجربه‌های هیجان‌انگیز و جذاب در این جزیره هستند. برای اقامت می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مانند دهکده جزیره نالا، هتل ساحلی کریستال سندز، هتل آرنا بیچ و مسافرخانه استینگری بیچ استفاده کنید و از خدمات و امکانات رفاهی آن‌ها لذت ببرید.

8. شهر آدوا

آدو مالدیو

(تصویرشهرآدو)

شهر آدو، دومین شهر بزرگ مالدیو، یکی از بهترین مقاصد گردشگری مالدیو است که برای تعطیلات تفریحی ایده‌آل است. این شهر با داشتن شش ساحل با سواحل شنی سفید و چندین تالاب نفیس، مکانی عالی برای غرق شدن در زیبایی‌های سورئال است. بهترین زمان برای بازدید از شهر آدو، ماه نوامبر است که دمای هوا مطلوب بوده و می‌توانید از فعالیت‌های هیجان‌انگیز و تفریحی بهره‌مند شوید. آب‌وهوای گرمسیری این شهر به مسافران اجازه می‌دهد تا هر گوشه‌ای از آن را کشف کنند و از تجربیات فراموش‌نشدنی لذت ببرند.

بهترین زمان بازدید از شهر آدوا و جاذبه های برتر آن

بهترین زمان بازدید از شهر آدوا

(بهترین زمان سفر به آدو)

بهترین زمان برای بازدید از شهر آدو، از نوامبر تا آوریل است و مدت زمان ایده‌آل برای اقامت در این شهر 4 تا 5 روز تخمین زده می‌شود. از جمله جاذبه‌های برتر شهر آدو می‌توان به مسجد قاضی، کافه‌ها و جزیره هیتادو اشاره کرد.

تفریحات آدوا و اقامتگاه های آن

تفریحات آدوا

(تفریحات شهرآدوا)

فعالیت‌هایی نظیر موج‌سواری، غواصی، کایاک سواری، تماشای پرندگان، چتربازی و اسنورکلینگ از تجربه‌های جذاب و هیجان‌انگیز در این شهر محسوب می‌شوند. برای اقامت می‌توانید از هتل Xen، اقامتگاه تفریحی جذاب، مسافرخانه Pebbled Hithadhoo و Equatorial Drivers Lodge استفاده کنید و از خدمات و امکانات رفاهی آن‌ها بهره‌مند شوید.

مای پرواز، بهترین انتخاب برای رزرو تور مالدیو

مای پرواز یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو تور مالدیو است که تجربه‌ای بی‌نظیر و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. با ارائه بسته‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه، این شرکت به شما امکان می‌دهد تا به راحتی تورهای متناسب با نیازها و بودجه خود را پیدا کنید. تیم حرفه‌ای و مجرب مای پرواز به شما در تمامی مراحل از رزرو تا بازگشت، پشتیبانی و راهنمایی می‌کند تا سفری بدون دغدغه داشته باشید.

مای پرواز با ارائه پروازهای مستقیم و اقامتگاه‌های لوکس و باکیفیت، تضمین می‌کند که تعطیلات شما در مالدیو به یادماندنی و بی‌نقص باشد. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن مای پرواز، به‌راحتی تور خود را رزرو کرده و از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه بهره‌مند شوید. با انتخاب مای پرواز، سفر به مالدیو را به یک تجربه استثنایی تبدیل کنید.

جمع بندی

مکان‌های دیدنی مالدیو با جزایر زیبا و جاذبه‌های دیدنی خود، مقصدی رویایی برای گردشگران است. جزیره وادهو با پدیده دریای ستارگان و جزیره کوداهووادو با معماری ماقبل تاریخ خود چشم‌نوازند. جزیره Hulhumale با طبیعت بکر و زندگی شهری مدرن و Thulusdhoo به‌عنوان سرزمین موج‌سواری، فرصت‌های بی‌نظیری برای تفریح و استراحت ارائه می‌دهند. فوواهمولا با سواحل زیبا و کافه‌های نفیس و ماافوشی با ویلاهای لوکس و فعالیت‌های آبی جذاب، مکان‌هایی ایده‌آل برای تعطیلات هستند. شهر آدو نیز با سواحل شنی سفید و فعالیت‌های هیجان‌انگیز، تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد.

مقالات مرتبط
ســــــوالات متــــــداول

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو از نوامبر تا آوریل است که هوا خشک و آفتابی است.

کدام جزیره در مالدیو برای موج سواری مناسب است؟

جزیره Thulusdhoo به عنوان سرزمین موج سواری شناخته می شود و برای این فعالیت بسیار مناسب است.

چه فعالیت هایی در جزیره مافوشی می توان انجام داد؟

در جزیره مافوشی می توانید غواصی، تورهای ساندبانک، ماهیگیری، جزیره پرش و سافاری دلفین انجام دهید.

آیا شهر آدو جاذبه های تاریخی دارد؟

بله، مسجد قاضی یکی از جاذبه های تاریخی مهم شهر آدو است.

جزیره Hulhumale برای چه نوع تعطیلاتی مناسب است؟

جزیره Hulhumale با ترکیبی از طبیعت بکر و زندگی شهری مدرن، برای تعطیلات آرام و لذت بخش بسیار مناسب است.

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید