جاهای دیدنی کوش آداسی

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۱:۹ 14 دقیقه

کوش آداسی یک شهر ساحلی جذاب، یک مقصد بی‌نظیر برای یک سفر خاطره‌انگیز است. این شهر زیبا در سواحل دریای اژه در ترکیه دارای مناظری زیبا، تاریخی غنی و فرهنگ پرماجرای مردمان این دیار است. این مقصد پر جنب‌وجوش به‌عنوان یکی از شلوغ‌ترین بندرهای کروز در این مناطق دروازه‌ای به‌سوی ماجراجویی‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیز است.

تور کوش آداسی در ترکیه می‌تواند مقصد بعدی شما برای روزهای تعطیلات یا حتی مقصدی زیبا برای گذراندن ماه‌عسل شما باشد. بااین‌حال بهتر است قبل از بستن چمدان‌هایتان با زیبایی‌ها و جاهای دیدنی کوش آداسی بیشتر آشنا شوید.

زیباترین جاهای دیدنی کوش آداسی عبارت‌اند از:

 

 شهر باستانی افسوس

شهر باستانی افسوس

(تصویری از شهر باستانی افسوس)

 یکی از زیباترین جاهای دیدنی کوش آداسی مربوط به شهر باستانی افسوس است. این شهر در سواحل ایونیا در ترکیه واقع شده است. شهر باستانی افسوس سازه‌ای بسیار قدیمی است که به بازه زمانی قبل از میلاد بازمی‌گردد. این سازه باستانی توسط استعمارگران یونانی در آن زمان ساخته شده است.

ازجمله بخش‌های دیدنی و بسیار شگفت‌انگیز این بنا می‌توان به کتابخانه سلسیوس و معبد آرتمیس در آن اشاره نمود. این بنا تحت‌تأثیر زلزله‌ای سال ۶۲۴ میلادی بسیاری از بخش‌های خود را از دست داد و تا امروز ساختار ویرانه‌ای از آن باقی‌مانده است. بااین‌حال نیز بنای تاریخی افسوس همچنان سالانه بیش از ۱ و نیم‌میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند.

این بنای تاریخی و زیبا با مرکز کوش آداسی تنها ۱۵ دقیقه راه دارد و شما می‌توانید به‌عنوان یک سفر نیم‌روزه برای کاوش به کمک وسایل نقلیه عمومی مانند مینی‌بوس‌ها خود را به آنجا برسانید.

 جزیره کبوتر: از متفاوت ترین مکان های دیدنی کوش آداسی

جزیره کبوتر

(تصویر جزیره کبوتر)

 یکی از جاهای دیدنی کوش آداسی که فقط منحصربه‌فرد به این شهر ساحلی است، جزیره کبوتر نام دارد. بازدید از این جزیره را باید در سفر تور کوش آداسی حتماً در اولویت‌های خود قرار دهید؛ چراکه مثال این مکان را در هیچ کجای دنیا مشاهده نخواهید کرد.

این جزیره درست در نزدیکی بندر کوش آداسی به طول ۳۵۰ متر قرار گرفته است. در این جزیره کوچک بقایای مربوط به یک قلعه بیزانسی مربوط به قرن ۱۳ام نیز وجود دارد. این قلعه در دوران عثمانی‌ها به قلعه پلیسان دزد دریایی تبدیل شده بود.

 با این عنوان می‌توان گفت که جزیره کبوتر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی هم از نظر تاریخی و هم از نظر گردشی بسیار مشهور است. برای رفتن به این جزیره کوچک از بندر کوش آداسی یک پل  کوچک ساخته شده که رفت و آمد افراد را آسان‌تر خواهد کرد.

 این جزیره فراتر از یک نقطه تاریخی نقش مهمی در میزان جذابیت کوش آداسی ایفا می‌کند. این نقطه به‌عنوان نقطه شروع سفرهای دریایی در این منطقه شناخته شده و روزانه بیش از ۲۰ قایق از این قسمت راهی مقاصد دیگر می‌شوند.

 ساحل بانوان: از اختصاصی ترین دیدنی های کوش آداسی برای بانوان

ساحل بانوان

(تصویری از ساحل بانوان، کوش آداسی)

 شاید باور نکنید؛ اما بانوان عزیز می‌توانند در سفر کوش آداسی به‌راحتی در ساحل مختص بانوان قدم بزنند. ساحل بانوان یکی دیگر از متفاوت‌ترین جاذبه‌های دیدنی کوش آداسی است که در دو کیلومتری شهر قرار گرفته است. این ساحل یکی از سواحل شنی محبوب در این شهر است که با قرارگرفتن بازی‌های آبی متنوع در آن سفر یک‌روزه شما به این ساحل تکمیل خواهد شد.

 در این ساحل علاوه بر تجربه هیجان و بازی‌های متنوع می‌توانید با اجاره صندلی‌های آفتاب‌گیر از آرامش این مکان لذت ببرید.

در ساحل تخصصی بانوان علاوه بر بازی‌های آبی می‌توانید انواعی از امکانات رفاهی، رستوران‌ها و کافه را نیز مشاهده کنید. همچنین طیف وسیعی از مغازه‌های پوشاک فروشی و سوغاتی‌های محلی این شهر وجود دارد که می‌توانید از آنها یادگاری‌های خاصی برای دوستان خود به سوغات ببرید.

 کاروان سرای قدیمی کوش آداسی

کاروان سرای قدیمی کوش آداسی

(تصویری از کاروان سرای قدیمی کوش آداسی)

 ساختمان کاروان‌سرای قدیمی کوش آداسی یکی دیگر از بناهای تاریخی این شهر است که شما را به سفر در تاریخ خواهد برد. با مشاهده این ساختمان و بافت آن به‌خوبی بافرهنگ قدیمی و تاریخ کوش آداسی آشنا خواهید شد.

این ساختمان به‌عنوان یک کاروان‌سرای قدیمی است که تمامی قسمت‌های به‌خوبی حفظ شده است. این کاروان‌سرا در دهه ۱۹۶۰ به طور کامل بازسازی شد و تا به امروز به محل استراحتگاه و هتل سنتی برای گردشگران تبدیل شده است.

 پارک آبی آکوا فانتاسی

پارک آبی آکوا فانتاسی

(تصویری از پارک آبی آکوا فانتاسی)

 قطعاً بخش هیجان‌انگیز تور کوش آداسی مربوط به هیجان‌های پارک آبی آکوا فانتاسی خواهد بود. پارک آبی آکوا فانتاسی یکی از هیجان‌انگیزترین پارک‌های آبی روباز در ترکیه است. در این پارک انواع بازی‌ها و تفریحات آبی برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده است.

در این پارک می‌توانید طولانی‌ترین سرسره آبی را تجربه نمایید. از جمله قسمت‌های مهیج این پارک آبی می‌توان به شیرجه در استخرهای عمیق، استخر موج، سرسره‌های مختلف، رفتینگ و موج‌سواری اشاره نمود. این پارک دارای بازی‌های جذاب و درعین‌حال ایمنی است که با خیال راحت می‌توانید از آنها لذت ببرید.

 جالب است بدانید که این پارک زیبا و بزرگ تنها بخشی از یک هتل است که امکانات رفاهی بسیار لوکسی در آن قرار گرفته است. در این هتل هفت عدد رستوران، فضای سبز، مناظر طبیعی مزین شده با درختان کاج، حمام ترکی، سالن اسپا، ماساژ و سونا نیز قرار گرفته است.

 تمامی اتاق‌های این هتل دارای بالکن و فضای اختصاصی هستند که شبانه می‌توانید از منظره اطراف لذت ببرید. علاوه بر امکانات رفاهی و پارک آبی در فضای این هتل بخش‌های هیجان‌انگیز بسیاری همچون زمین فوتبال والیبال و اینترنت رایگان در طول روز وجود دارند.

 پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین

(تصویری از پارک ملی دلتای آیدین)

 پارک ملی شبه‌جزیره دیلک در استان آیدین ترکیه با مساحتی بالغ بر ۲۷,۵۹۸ هکتار، یکی از مهم‌ترین میراث‌های طبیعی ترکیه محسوب می‌‌شود. شبه‌جزیره دیلک که در سال ۱۹۶۶ به‌عنوان پارک ملی اعلام شد، مساحتی به وسعت ۱۰,۹۸۵ هکتار دارد.

اقامت در پارک ملی دلتای آیدین یا همان دلتای مندرس بزرگ از طریق برپایی چادر برای مسافرین و گردشگران امکان‌پذیر است. پارک ملی شبه‌جزیره دیلک در کوش‌آداسی با دارابودن پوشش گیاهی مدیترانه‌ای و سواحل پاک و شفاف به رنگ آبی و زمردی، از زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. شبه‌جزیره دیلک دارای ارزش‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی فراوانی است. 

 ازجمله مهم‌ترین تفریحات این منطقه که می‌توانید از آنها لذت ببرید می‌توان به کاوش در سواحل شبانه (یکی از تفریحات شبانه کوش آداسی)، کاوش در جوامع طبیعی و گیاهی و جانوری زمین‌شناسی اشاره نمود.

 پارک آبی آدالند

پارک آبی آدالند

(تصویری از پارک آبی آدالند)

 یکی دیگر از پارک‌های آبی کوش آداسی آدالند نام دارد. که با مرکز این شهر فاصله چندانی ندارد. ازجمله جذابیت‌های این پارک آبی این است که شما علاوه بر تفریحات آبی و سرسره‌های بزرگ می‌توانید از نمایش دلفین‌های زیبا نیز در آن لذت ببرید.

 در این پارک هیجان‌انگیز می‌توانید انواع سرسره‌های آبی غول‌پیکر را بیابید و روزی فراموش‌نشدنی را در آن تجربه نمایید. فعالیت‌ها و بازی‌های این پارک مناسب برای همه سنین است و شما می‌توانید به همراه خانواده یک روز کامل را در آن سپری کنید.

انواع مختلفی از رستوران‌ها، کافه‌ها با غذاهای سنتی و بین‌المللی در این ناحیه وجود دارند. جذاب‌ترین قسمت این پارک دیدن نمایش دلفین‌ها و شیرهای دریایی است که هیجان و لذت این پارک را دوچندان خواهد کرد.

 معبد دیدایما

معبد دیدایما

(تصویری از معبد دیدایما)

 دیدن از کوش آداسی فقط محدود به مکان‌های تفریحی با مناظر طبیعی نخواهد بود در این شهر تاریخی می‌توانید از معابد قدیمی و باستانی نیز دیدن نمایید. دیدن از چنین مکان‌های تاریخی می‌تواند درک وسیعی از تاریخ این منطقه را به شما بدهد.

توجه کنید که برای گردش در این معبد مدت‌زمان مناسبی را در نظر بگیرید. این معبد با نام معبد مقدس آپولو نیز خوانده می‌شود. معبد دیدایما به‌عنوان یکی از مکان‌های تاریخی در کوش آداسی از مکان‌های مذهبی این شهر محسوب می‌شود که به تمدن هلینمی‌ها باز می‌گردد.

 این معبد حدوداً ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شده و متأسفانه در طول دوران های مختلف دچار تخریب شدیدی شده و تا به امروز تنها ویرانه‌هایی از این ساختار باقی مانده است.

 غار کاراجا

غار کاراجا

(تصویری از غار کاراجا)

  در دل طبیعت بکر و آرام، دور از هیاهوی شهرها، غار کاراچا در ترابزون جایگاه نخست را در میان پربازدیدترین مقاصد گردشگری به خود اختصاص داده است. این مقصد بی‌نظیر، هر ساله میزبان صدها هزار گردشگر از سراسر جهان است.

افرادی که به ترکیه سفر می‌کنند، نباید فرصت عکاسی از این مکان که یکی از زیباترین مناظر طبیعی جهان به شمار می‌آید، را از دست بدهند.

 غار کاراجا یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهر است. ورودی این غار حدود ۱.۸ متر از سطح زمین بالا می‌رود و با پیشروی در آن، فضای داخلی غار گسترش‌یافته و به شکل یک قیف در می‌آید. فاصله دروازه ورودی تا انتهای غار حدود ۱۰۵ متر و ارتفاع متوسط آن ۱۸ متر است. این غار با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، بازدیدکنندگان را جذب می‌کند و فضایی مناسب برای مدیتیشن و آرامش فراهم می‌کند.

این غار، گروهی از غارهای متصل‌به‌هم را شامل می‌شود و در یکی از زیباترین مناطق واقع شده است. بازدید از غار کاراجا تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از کشف زیبایی‌های طبیعی و آرامش بخشیدن به روح و ذهن است.

 قصر پنبه ای

قصر پنبه ای

(تصویری از قصر پنبه ای، کوش آداسی)

پاموکاله یا قصر پنبه‌ای یکی دیگر از اماکن دیدنی کوش آداسی است که باید در لیست دیدنی‌های شما در این سفر قرار بگیرد. در مرحله اول برای رسیدن به این مکان افسانه‌ای و زیبا می‌توانید از وسایل نقلیه زمینی استفاده نمایید. جالب است بدانید که در طول مسیر رسیدن به این محل می‌توانید از گورستان necropolis به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین گورستان‌های دوران باستان دیدن نمایید. این گورستان شامل ۱۲۰۰ مقبره قدیمی، حمام رومی و دروازه بیزانس است.

 پس از رسیدن به مقصد با تراس‌های سفید به‌صورت پلکانی مواجه می‌شوید که منظره‌ای بکر و مثال‌نزدنی است. این تراس‌های آبی حاوی کلسیم بسیار زیادی است. این تراس‌ها حاوی آب گرم ۳۵ درجه‌ای هستند که از چشمه‌های آب گرم تشکیل شده‌اند.

در این منطقه می‌توانید از خوردن ناهار سنتی و عالی از غذاخوری‌های آن لذت ببرید یا اینکه بعد از صرف ناهار در استخرهای آب داغ شنا کنید. خلاصه دیدن از منطقه پاموکاله می‌تواند سرتاسر لذت و آرامش باشد. علاوه بر تمامی این قسمت‌های جذاب می‌توانید از بازارچه کوچک سوغاتی‌های زیبا و رنگارنگ نیز تهیه نمایید.

 خانه حضرت مریم

خانه حضرت مریم

(تصویری از خانه حضرت مریم)

 خانه حضرت مریم، در قلب طبیعت سرسبز ترکیه و در دامنه کوه کورسوس، به‌عنوان نمادی از دین، تاریخ و باورهای عمیق میلیون‌ها نفر، جایگاه ویژه‌ای دارد. این بنای سنگی که به‌خوبی در این منطقه پنهان شده، از دیرباز موردتوجه زائران، محققان و مؤمنان قرار گرفته است.

این خانه، با شواهد و مدارک باستان‌شناسی مستند شده و کاوش‌ها و تحقیقات انجام‌شده نشان می‌دهند که طراحی و ساختار این خانه به قرن اول میلادی بازمی‌گردد؛ دوره‌ای که تصور می‌شود مریم مقدس در آن زمان زندگی می‌کرده است.

 معماری خانه و استفاده از سنگ‌ها با روش‌های ساختمانی متداول در آن منطقه و زمان، کاملاً همخوانی دارد. این مکان مقدس، علاوه بر ارزش تاریخی، برای زائران و مؤمنان نیز دارای اهمیت ویژه‌ای است و هر ساله میزبان هزاران نفر از سراسر جهان است که برای ادای دین و نیایش به این مکان مقدس سفر می‌کنند.

 بازار کوش آداسی: از تفریحات شبانه کوش آداسی

بازار کوش آداسی

(تصویری از بازار کوش آداسی)

 در کوش آداسی بازارها محلی و مراکز خرید بسیاری برای خرید به‌صرفه وجود دارند. معروف‌ترین بازارهای کوش آداسی عبارت‌اند از:

  • چهارشنبه‌بازار کوش آداسی
  • بازار سلجوک
  • شنبه‌بازار
  • بازار مرکزی کوش آداسی
  • مرکز خرید کوش آداسی مارینا
  • مرکز خرید کوش آداسی AVM

 بازارهای خیابانی این شهر زیبا از شهرت بالایی برخوردار هستند. در این بازارها می‌توانید انواع لباس‌های محلی و ساحلی‌های زیبا را با کمترین قیمت خریداری نمایید. همچنین انواع ادویه‌جات، جواهرات و سوغاتی‌های زیبا را می‌توانید در این بازارها بیابید.

 روستای کیرازلی

روستای کیرازلی

(تصویری از روستای کیرازلی)

 قطعاً با خوردن صبحانه در روستای کیرازلی تور کوش آداسی شما تکمیل خواهد شد. این روستای زیبا در ۱۰ کیلومتری شرق کوش آداسی وجود دارد که به نام باغ‌ها و مزارع سرسبزش مشهور است. این روستا توسط باغ‌های انگور احاطه شده که حسی جاودانه به آن بخشیده است.

 بازدید از این روستا فرصت مناسبی برای پیاده‌روی در پیچ‌وخم کوچه‌های آن و آشنایی با سنت‌ها و فرهنگ این مردم است. خانه‌های این روستا به‌صورت ردیفی و کاملاً سفیدپوش صلح و آرامش را در این روستا ایجاد می‌کنند. در راه رسیدن به روستا می‌توانید انواع مختلفی از رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی را با غذاهای ترکی ببینید که در تمام ساعات روز در دسترس هستند. صرف صبحانه ترکی در این رستوران‌ها و به دنبال آن بازدید از روستا می‌تواند سفر شما را خاطره‌انگیزتر نماید.

 قسمت بسیار جذاب سفر به این روستا این است که شما می‌توانید انواع محصولات ارگانیک و ساخته شده توسط روستاییان را مانند محصولات لبنی، شربت‌ها، ترشیجات و چاشنی‌های محلی را نیز خریداری نمایید.

 غار زئوس

غار زئوس

(تصویری از غار زئوس)

 غار زئوس، مکانی طبیعی و اساطیری از جاهای دیدنی کوش آداسی است که هر ساله ده‌ها هزار بازدیدکننده را به‌سوی خود جذب می‌کند. بر اساس افسانه‌های یونانی، زئوس، خدای خدایان، در این غار از خشم برادرش پوزئیدون پناه گرفت. این مکان افسانه‌ای هنوز هم فضای جادویی و رازآلود خود را حفظ کرده و بازدیدکنندگان را به دنیایی متفاوت و پر از تاریخ و اسطوره می‌برد.

 اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و به‌یادماندنی هستید، بازدید از غار زئوس را در برنامه سفر تور ترکیه خود قرار دهید. این غار با فضای اسرارآمیز و تاریخ غنی خود، قطعاً ارزش وقت‌گذاشتن را دارد و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

 سفرهای کوتاه با قایق

سفرهای کوتاه با قایق

(تصویری از سفرهای کوتاه با قایق)

 سفر با قایق روی آب در کوش آداسی یکی از تفریحات بسیار هیجان‌انگیز و تکرارنشدنی در کوش آداسی است. این تفریحات در طول ماه‌های تابستان و به‌عنوان سفرهای دریایی می‌توانند گزینه مناسبی برای یک سفر دونفره عاشقانه روی آب باشند.

 قایق‌های تور از اسکله منتهی به جزیره کبوتر فعالیت می‌کنند و فرصت‌های متنوعی برای تجربه مناظر خیره‌کننده خط ساحلی دریای اژه ارائه می‌دهند. این تورها شامل سفرهای یک‌روزه به شبه‌جزیره دیلک است که بازدیدکنندگان را به خط ساحلی سرسبز این منطقه برده و امکان توقف در خلیج‌های پنهان و سواحل زیبا را برای شنا فراهم می‌کنند.

همچنین، سفرهای کوتاه‌تر دریایی در هنگام غروب آفتاب نیز در دسترس است که به طور ویژه برای علاقه‌مندان به تماشای منظره‌های شگفت‌انگیز غروب طراحی شده‌اند.

 اگر قصد دارید به‌جای یک تور خصوصی، در یک سفر قایق عمومی شرکت کنید، توصیه می‌شود که تورهای مختلف را بررسی کنید. برخی از قایق‌ها تورهای مهمانی اجرا می‌کنند که ممکن است برای همه بازدیدکنندگان مناسب نباشد. انتخاب صحیح می‌تواند تجربه‌ای آرامش‌بخش و لذت‌بخش از مناظر دریایی و طبیعت اطراف را برای شما به همراه داشته باشد.

 مسجد عیسی بیگ

مسجد عیسی بیگ

(تصویری از مسجد عیسی بیگ)

 مسجد عیسی بیگ در جنوب غربی تپه آیسولوگ، در میان کلیسای سنت ژان و یکی از عجایب هفت‌گانه باستانی، معبد آرتمیس، واقع شده است. این موقعیت ویژه، مسجد را به نقطه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل کرده که در آن نمادهای سه دین مختلف در یک مثلث معنوی قرار دارند.

 در مرکز مسجد، حیاطی با صومعه وجود دارد که یک آب‌نما نیز در آن قرار گرفته است. از دو مناره‌ای که بر بالای دروازه‌های شرقی و غربی مسجد قرار داشتند، تنها مناره شرقی ویران شده و اکنون تنها یک مناره از آن باقی‌مانده است.

 نمای اصلی مسجد عیسی بیگ که از سنگ مرمر ساخته شده و در ایاسولوک، پایتخت شاهزاده‌نشین آیدینوغولاری، واقع شده، نمونه‌ای برجسته از هنر معماری در آناتولی غربی به شمار می‌آید. جالب است بدانید که بیشتر سنگ مرمرهای استفاده‌شده در نمای غربی مسجد از معبد آرتمیس که در آن زمان ویران شده بود، آورده شده‌اند.

 در مرکز این نما، دروازه‌ای تاج‌دار و بسیار مزین قرار دارد که با تزیینات زیبا چشم‌نوازی می‌کند. چهار پنجره در جنوب این دروازه با ساختارها و تزیینات متفاوت خود، به‌عنوان یک شاهکار معماری شناخته می‌شوند. این زیبایی در فضای داخلی مسجد نیز کاملاً قابل نمایان است.

 مسجد عیسی بیگ یکی از معدود مساجد باقی‌مانده از دوره حکومت‌های آناتولی است که دو مناره دارد. صحن مسجد که در شمال حرم قرار دارد و بر اساس آثار باقی‌مانده از سه طرف با رواق‌هایی احاطه شده است.

 موزه کاملیک

موزه کاملیک

(تصویری از موزه کاملیک)

 یکی از جذاب‌ترین و غیرمعمول‌ترین مکان‌ها برای بازدید در کوش‌آداسی ترکیه، موزه لوکوموتیوهای بخار کاملیک است که به‌عنوان بزرگ‌ترین موزه راه‌آهن در ترکیه شناخته می‌شود. این موزه در سال ۱۹۹۷ تأسیس شده و در استان ازمیر، در نزدیکی شهر سلجوک، واقع شده است. فاصله آن از بندر کوش‌آداسی حدود ۱۰ مایل است و چند دقیقه سواری تا شهر باستانی افسوس فاصله دارد.

 موزه لوکوموتیوهای بخار کاملیک بیش از ۳۰ موتور بخار ترکی را به نمایش می‌گذارد که برخی از آن‌ها در طول جنگ جهانی اول مورداستفاده قرار گرفته‌اند. بازدید از این موزه می‌تواند برای شما و فرزندانتان بسیار هیجان‌انگیز و آموزنده باشد، زیرا فرصتی نادر برای مشاهده نزدیک به موتورهای بخار و درک تاریخچه صنعت راه‌آهن فراهم می‌کند.

 بازدیدکنندگان این موزه می‌توانند به گذشته سفر کنند و خود را در عصر انقلاب صنعتی غوطه‌ور کنند. حتی امکان بالارفتن از موتورهای بخار و مشاهده آن‌ها از نزدیک وجود دارد. در این موزه، نمایشگاه‌هایی از جمله موتورهای تانک، موتورهای باری سنگین، چرخ‌دستی‌های پمپ دستی و دیگر دستگاه‌های تعمیر و نگهداری نیز به نمایش گذاشته شده است.

 در نهایت

اگر برای تفریح، تعطیلات خود را برای گردش در ساحل برنامه‌ریزی می‌کنید، بهترین زمان برای بازدید از کوش آداسی در ماه‌های ژوئن، جولای، آگوست و سپتامبر است.

 در ماه‌های جولای و آگوست، میانگین دمای روز بین ۲۷ تا ۲۸ درجه سانتیگراد است که این بهترین زمان برای انتخاب این مقصد زیبا است. در ماه آگوست، میانگین دمای دریا در این بخش از ساحل ۲۵ درجه است، بنابراین بهترین زمان برای شناگران خواهد بود.

استفاده از تورهای ترکیه برای بازدید ازجاهای دیدنی ترکیه، می‌تواند تجربه‌ای خاطره‌انگیز و سفری ایمن را برای شما رقم بزند.. در این مطلب به‌عنوان یک راهنما برای سفر تور ترکیه یا کوش آداسی جاهای دیدنی کوش آداسی را به شما معرفی نمودیم شما نیز دررابطه‌با تجربیات خود به این مناطق برایمان بنویسید.

مقالات مرتبط
ســــــوالات متــــــداول

شهرت کوش آداسی به کدام یک از جاذبه های دیدنی کوش آداسی است؟

شهرت کوش آداسی به سازه های تاریخ طبیعت زیبا سواحل آرام و فیروزه ای است که سالانه میلیون ها نفر را به خود جذب می کند.

آیا شهر کوش آداسی برای مسافرین امن است؟

بله، این شهر به عنوان یکی از مقاصد امن برای گردشگران می تواند گزینه امنی باشد بااین حال در صورت سفر با تور کوش آداسی نیز می تواند از امنیت بیشتر خود و اموالتان نیز آسوده خاطر باشید.

آیا درون شهر کوش آداسی فرودگاه وجود دارد؟

خیر، در این شهر فرودگاه وجود ندارد و نزدیک ترین فرودگاه به آن فرودگاه بین المللی عدنان مندرس در ازمیر است.

نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید