جاهای دیدنی بانکوک

۱ شهریور ۱۴۰۳، ساعت ۱۴:۵۲ 14 دقیقه

بانکوک به‌عنوان پایتخت تایلند، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. جاهای دیدنی بانکوک ترکیبی از تاریخ غنی و فرهنگ‌های متنوع است. در بانکوک، جنگل‌های استوایی، مزارع کشت و بناهای تاریخی می‌توانند سفری خاطره‌انگیز و پرجنب‌وجوش برای شما رقم بزنند. بانکوک شهری است با بیش از چهارصد معبد که تاریخ غنی و جاذبه‌های فرهنگی را در طول گذر زمان به شما نشان می‌دهد. برای سفر با تور بانکوک پیشنهاد می‌کنیم قبل از آغاز سفر لیستی از بهترین جاذبه‌های دیدنی بانکوک را برای خود تهیه کنید.

بر اساس این تفاسیر لیست از بهترین جاهای دیدنی بانکوک را برای شما آماده کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

  • کاخ گرند پالاس
  • معبد وات پو
  • محله چینی‌ها
  • باغ پروانه
  • دژ فراسومن
  • پارک دریم ورلد
  • پارک زانوک ویک
  • عمارت ویمانمک
  • موزه ملی بانکوک
  • موزه پزشکی
  • کانال‌های تونبوری
  • میدان سیام
  • بازارهای شناور
  • بازار چاتوچاک
  • باغ وحش تمساح‌ها

 کاخ گرند پالاس: نمادی از بهترین جاذبه های گردشگری بانکوک

کاخ گرند پالاس

(تصویری از کاخ گرند پالاس بانکوک)

 اگر یک منظره دیدنی باشد که بازدید از بانکوک بدون آن کامل نمی‌شود، آن کاخ خیره‌کننده و تماشایی گراند پالاس است. کاخ بزرگ بانکوک (Grand Palace) واقعاً یکی از برجسته‌ترین و نمادین‌ترین نقاط دیدنی این شهر است که بازدید از آن برای هر گردشگری ضروری است.

این کاخ که در سال ۱۷۸۲ میلادی ساخته شده، نه‌تنها به‌عنوان محل اقامت پادشاهان تایلند و دربار سلطنتی به مدت ۱۵۰ سال خدمت کرده، بلکه به‌عنوان مرکز قدرت و مقر اداری دولت تایلند نیز بوده است.

 کاخ بزرگ ترکیبی از معماری سنتی تایلندی و عناصر اروپایی را به نمایش می‌گذارد که به شکوه و زیبایی بی‌نظیری منجر شده است. ساختمان‌های متعدد، برج‌ها، و تزیینات پیچیده طلاکاری شده، این مجموعه را به یکی از زیباترین کاخ‌های جهان تبدیل کرده است.

کاخ بزرگ شامل بخش‌های مختلفی از جمله تالارهای رسمی، کاخ‌های تابستانی و محوطه‌های عمومی و خصوصی است که هر کدام با تزیینات و جزئیات فوق‌العاده‌ای آراسته شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند از تالار سلطنتی چاکری (Chakri Maha Prasat)که یکی از برجسته‌ترین ساختمان‌ها در این مجموعه است، دیدن کنند.

بازدید از کاخ بزرگ بانکوک فقط یک تجربه توریستی نیست، بلکه فرصتی است برای آشنایی عمیق‌تر با تاریخ، فرهنگ و هنر تایلند. این کاخ همچنان یکی از مهم‌ترین مراکز معنوی و فرهنگی این کشور محسوب می‌شود. برای ورود به کاخ بزرگ، لباس پوشیده و مناسب الزامی است. بازدیدکنندگان باید شانه‌ها و زانوهای خود را بپوشانند.

 معبد وات پو wat pho

معبد وات پو

(تصویری از معبد وات پو بانکوک)

 وات پو، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های معابد در بانکوک، به‌خاطر بودای خوابیده غول‌پیکر که ۴۶ متر طول دارد و با ورقه‌های طلا پوشانده شده، شهرت دارد. این معبد تنها ۱۰ دقیقه پیاده‌روی آسان از کاخ بزرگ فاصله دارد و توصیه می‌شود پس از بازدید از کاخ بزرگ به وات پو بروید.

اگرچه بودای طلایی اینجا بسیار محبوب است، اما بسیاری از بازدیدکنندگان برای کاوش در بقیه مجموعه وقت نمی‌گذارند که این موضوع تجربه‌ای آرامش‌بخش‌تر را برای شما فراهم می‌کند. وات پو همچنین مکانی عالی برای دریافت ماساژ سنتی تایلندی است.

 برجسته‌ترین نقطه عطف این معبد مجسمه بودای بزرگ است. یکی از رسوم جالب برای ورود به این معبد این است که باید قبل از ورود به معبد یک‌کاسه سکه خریداری کنید. سپس با ورود به معبد سکه‌هایی را که از قبل خریده‌اید باید درون ۱۰۸ کاسه برنزی که در طول معبد قرار گرفته بیندازید.

 درون این مجموعه چهار کلیسای کوچک، مجسمه‌های طلایی، نقاشی‌های دیواری پیچیده، مجسمه‌های چینی و بسیاری جزئیات خیره‌کننده وجود دارند که می‌تواند ساعت‌ها شما را محو خود کنند.

 محله چینی ها: از خوشمزه ترین اماکن دیدنی بانکوک

محله چینی ها

(تصویری از محله چینی ها بانکوک)

 اگر می‌خواهید در تور بانکوک تجربیات بیشتری به دست آورید، یا اگر اهل چشیدن غذاهای متنوع هستید محله چینی‌ها را باید حتماً در برنامه خود قرار دهید. جالب است بدانید که بزرگ‌ترین جمعیت چینی‌ها خارج از خود چین در بانکوک هستند.

محله چینی‌ها گویی شما را به چین خواهد برد. در این محله می‌توانید هزاران غرفه دست‌فروش و غذاهای خیابانی را بیابید که مقرون‌به‌صرفه‌تر نیز خواهند بود. در این غرفه‌ها می‌توانید انواع غذاهای دریایی، پیراشکی‌های خوشمزه، کوفته و نودل با طعم‌های متفاوت را امتحان کنید.

 عبور از این محله با چراغ‌های روشن و پر زرق‌وبرق بعد از طلوع آفتاب انرژی بسیار خوبی را به هر گردشگری منتقل خواهد کرد. در محله چینی‌ها علاوه بر غذاهای رنگارنگ و طعم‌های متنوع، شما هر چیزی را که بخواهید می‌توانید بیابید.

 معبد وات آرون (wat arun): از مقدس ترین دیدنی های بانکوک

معبد وات آرون

(تصویری از معبد وات آرون)

 یکی از مشهورترین دیدنی‌های بانکوک چه در تور بانکوک، چه در تور تایلند، معبد آرون مشهور به معبد سپیده‌دم است. محل احداث این معبد به‌گونه‌ای است که شما با بالارفتن از پله‌های آن به طور هم‌زمان می‌توانید منظره مدرن شهری و غروب بی‌نظیر آفتاب را در رودخانه فرایا مشاهده نمایید.

 قدمت تاریخی و فرهنگی این عبد آن را به یکی از مقدس‌ترین مکان‌های بانکوک تبدیل کرده است. این معبد در ساحل غربی رودخانه چائو فرایا ساخته شده است و با طراحی معماری بی‌نظیر خود منظره‌ای متفاوت را ایجاد نموده است.

یکی از راه‌های دسترسی به این معبد برای افرادی که در طرف مقابل رودخانه هستند، استفاده از قایق‌های کوچکی است که شما را به معبد می‌رساند. از دیگر ویژگی‌های این معبد، نقش و نگارها، جزئیات تزیینی، کاشی‌کاری‌های تزیینی و مجسمه‌های ورودی هستند که با پوشش و رنگ‌های درخشان بسیار به چشم می‌خورند. برای بازدید از چنین مکان‌های مقدسی فراموش نکنید که لباس مناسب بپوشید.

 باغ پروانه ها و حشرات: زیباترین جاهای دیدنی بانکوک

باغ پروانه ها و حشرات بانکوک

(تصویری از باغ پروانه ها و حشرات بانکوک)

 باغ پروانه‌ها و حشره بانکوک در چاتوچاک، تجربه‌ای کاملاً متفاوت از نمایش‌های معمولی را ارائه می‌دهد. به‌جای مجموعه‌های حیات وحش منجمد در ویترین‌ها، اینجا وارد محوطه‌ای بزرگ و واقعی می‌شوید که با سنگ‌های صخره‌ای، سرخس‌های سایه‌دار، گل‌های وحشی و آبشارهای خنک‌کننده احاطه شده است.

 همه این عناصر بادقت طراحی شده‌اند تا زیستگاه طبیعی حشرات را بازسازی کنند و فضایی دلپذیر و آرامش‌بخش برای بازدیدکنندگان فراهم نمایند.

 در این باغ علاوه بر پروانه‌ها و حشرات می‌توانید انواع قورباغه‌ها، سنجاب، مارمولک و ماهی‌های مختلف را نیز ببینید. باغ پروانه‌ها و حشره‌های بانکوک، با مساحت ۲.۴ هکتار، مکانی است که علاوه بر اتاق‌های نمایشگاه و منابع آموزشی، فعالیت‌هایی را برای آشنایی با پروانه‌ها و حشرات ارائه می‌دهد.

پس از یادگیری درباره چرخه زندگی و بقای پروانه‌ها، می‌توانید در محیطی سرسبز و پوشیده از گل‌های وحشی و آبشارها، در میان صدها گونه شگفت‌انگیز پروانه از جمله پروانه کرم ابریشم غول‌پیکر، بال پرنده طلایی و درختان قدبلند قدم بزنید. این باغ‌های سرسبز در پارک پروانه‌های بانکوک، فضایی ایده‌آل برای نشستن در سکوت و لذت‌بردن از تماشای پروانه‌هایی است که در اطراف شما شما پرواز می‌کنند.

 دژ فرا سومن

دژ فرا سومن

(تصویری از دژ فرا سومن، بانکوک)

 در زمان پادشاهی رامای اول در بانکوک برای محافظت از شهر حدوداً چهارده قلعه ساخته شد که دژ فرا سومن یکی از معدود قلعه‌های مانده از آن زمان است. این قلعه در میان بومیان با نام قلعه سفید نیز خوانده می‌شود. قلعه  Phra Sumen، ساختاری هشت‌ضلعی و سفیدرنگ دارد که در سه‌طبقه بنا شده و شامل اتاق‌هایی است که زمانی محل ذخیره‌سازی اسلحه و مهمات بوده‌اند.

توپخانه‌ها در دو سطح قلعه مستقر شده و همچنان نظاره‌گر شهر هستند. در سطح بالایی قلعه، یک برج دیدبانی وجود دارد که دیدی مشرف به رودخانه، پارک و شهر را فراهم می‌کند.

 در طبقه بالای قلعه، موزه‌ای قرار گرفته که در آن، اشیای کشف شده در طول بازسازی قلعه به نمایش گذاشته شده‌اند. پس از تاریکی هوا، قلعه با نورافکن‌ها روشن می‌شود و جلوه‌ای برجسته‌تر و حتی باشکوه‌تر به خود می‌گیرد.

 پارک دریم ورلد: جزو سرگرم‌کننده ترین جاذبه های بانکوک

پارک دریم ورلد  بانکوک

(تصویری از پارک دریم ورلد، بانکوک)

 رفتن به شهربازی یکی از برنامه‌های واجب در هر مسافرتی است که به‌طورقطع در تور بانکوک نمی‌توان از آن غافل شد. پارک دریم ورلد می‌تواند روزی پر از هیجان و آدرنالین را برای شما رقم بزند. برای رسیدن به این پارک تنها ۵۰ دقیقه رانندگی از مرکز شهر فاصله دارد.

درون پارک نیز می‌توانید از انواع نمایش‌های زنده پر جنب‌وجوش، باغ‌های گل‌آرایی شده، پارک های برفی منفی ۸ درجه و انواع وسیله‌های سواری پر از هیجان لذت ببرید.

 این پارک دارای هفت منطقه مختلف است که بیش از ۴۰ دستگاه بازی سواری در آن تعبیه شده است. هر یک از مناطق این پارک دارای خدمات و دیزاین منحصربه‌فردی هستند که وسیله‌های بازی و موضوعات مختلفی را به شما ارائه می‌دهند.

 طراحی شخصیت‌های برجسته انیمیشن‌های مطرح در این پارک می‌تواند سوژه‌های مناسبی برای عکاسی باشند. مناظر زیبا و طراحی‌های خاص هر قسمت می‌تواند فرصت‌های خوبی برای عکاسی بوجود آورند. همچنین در این پارک امکانات رفاهی مدرن برای خدمات بهتر تعبیه شده است. پارک دریم ورلد محیطی برای کودکی و بازیگوشی برای تمامی سنین است.

 سافاری ورلد: از مهیج ترین جاذبه های دیدنی بانکوک

سافاری ورلد  

(تصویری از سافاری ورلد، بانکوک)

 سافاری ورلد بانکوک یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در پایتخت تایلند است. این باغ‌وحش روباز با مساحتی حدود ۲۰۰ هکتار، یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های روباز در آسیا محسوب می‌شود و زیستگاه گونه‌های متنوعی از جانوران از سراسر جهان است.

این پارک به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود: پارک سافاری و پارک دریایی. سافاری ورلد به‌عنوان یک پناهگاه حیات‌وحش گسترده، امکان گشت‌وگذار با ماشین یا پیاده را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با حیوانات وحشی مانند ببر، شیر، خرس و گورخر که آزادانه در زیستگاه‌های طبیعی خود پرسه می‌زنند، دیدن نمایند.

 علاوه بر این، پارک دریایی سافاری ورلد میزبان مجموعه‌ای از جاذبه‌ها و نمایش‌های مضمونی است که حیوانات مختلفی مانند دلفین‌ها، فیل‌ها، پرندگان، شیرهای دریایی و اورانگوتان‌ها را به نمایش می‌گذارد. بازدیدکنندگان می‌توانند با نشستن و مشاهده این حیوانات باهوش لذت ببرند و یا در گزینه‌های سرگرمی دیگر از جمله نمایش‌های گاوچران، سافاری در رودخانه و جلسات تغذیه حیوانات شرکت کنند.

این نمایش‌ها و فعالیت‌ها، تجربه‌ای مفرح و آموزنده را برای تمامی اعضای خانواده به ارمغان می‌آورند.

 علاوه بر پارک سافاری و دنیای دریایی، سافاری ورلد بانکوک مجموعه‌ای از گزینه‌های خرید و غذاخوری را نیز در خود جای‌داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از غذاهای سنتی تایلندی و همچنین غذاهای بین‌المللی در رستوران‌های مختلف این پارک لذت ببرند. همچنین، فروشگاه‌های خرده‌فروشی در سافاری ورلد بانکوک، مکان مناسبی برای خرید هدایای منحصربه‌فرد و سوغاتی‌های خاص هستند.

 به‌طورکلی، سافاری ورلد بانکوک یک مقصد بی‌نظیر برای گذراندن یک روز خانوادگی عالی است. با تنوع بالای حیات‌وحش، نمایش‌های هیجان‌انگیز و فعالیت‌های تفریحی متنوع، این پارک تجربه‌ای فراموش‌نشدنی و هیجان‌انگیز را برای بازدیدکنندگان در هر سنی خواهد بود.

 پارک زانوک ویک

پارک زانوک ویک

(تصویری از پارک زانوک ویک)

 یکی از جذاب‌تری تفریح‌ها و جاهای دیدنی بانکوک مربوط به پارک بادی زانوک ویک است که روی آب احداث شده است. این پارک به‌عنوان یک مرکز تفریحی بادی و شناور روی آب ساخته شده که تجربه‌ای متفاوت برای هر گردشگری خواهد بود.

 در این پارک می‌توانید انواع مختلفی از تفریحات آبی را تجربه نمایید و ساعت‌ها در آن لذت و هیجان را تجربه کنید.

 عمارت ویمانمک

عمارت ویمانمک

(تصویری از عمارت ویمانمک، بانکوک)

 عمارت ویمانمک یکی دیگر از جاهای دیدنی بانکوک است که می‌توانید با گردش در آن بافرهنگ و تاریخ این کشور آشنا شوید. عمارت ویمانمک بخشی از کاخ سلطنتی دوسیت است که توسط یکی از پادشاهان قرن بیستم ساخته شده است. جالب است بدانید این کاخ لقب بزرگ‌ترین ساختمان جهان را به خود اختصاص داده که اغلب از چوب ساج طلایی ساخته شده است.

 این کاخ اکنون به موزه‌ای بزرگ تبدیل شده که آثار باستانی، عکس‌های معاصر و نحوه زندگی پادشاهان آن زمان را به نمایش می‌گذارد. برای بازدید از تمامی قسمت‌های این کاخ باید زمان بسیاری را بگذارید؛ اما اگر می‌خواهید به‌صورت بهینه از زمان خود استفاده و تقریباً از همه جای آن بازدید کنید باید یک راهنمای مناسب برای خود استخدام نمایید.

 موزه ملی بانکوک

موزه ملی بانکوک

(تصویری از موزه ملی بانکوک)

 موزه ملی بانکوک یکی دیگر از اماکن دیدنی بانکوک به‌عنوان یک مکان تاریخی است. این موزه تاریخی در سال ۱۸۸۷ میلادی ساخته شد که در آن زمان به اقامتگاه سلطنتی شاهزاده نایب‌السلطنه تبدیل شده بود. امروزه این کاخ به‌عنوان موزه تاریخی از هنرهای زیبا، نمایشگاه شاهکارهای هنری، صنایع‌دستی، آلات موسیقی در گذر زمان، منبت‌کاری و سیاری از مجسمه‌ها و ظروفی را که در آن زمان استفاده می‌شد تبدیل شده است.

 موزه پزشکی

موزه پزشکی

(تصویری از موزه پزشکی بانکوک)

 اگر پزشک هستید یا به پزشکی علاقه دارید، موزه پزشکی بانکوک یکی از متفاوت‌ترین جاهای دیدنی بانکوک است. در این بیمارستان آناتومی بدن انسان، اسکلت، بیماری‌های عجیب، نوزادان و جنین‌های تغییر شکل یافته و کالبدشکافی‌های وحشتناک به نمایش گذاشته شده است.

بازدید این موزه دلیل محتوای علمی و نمایش کالبدهای انسانی فقط برای بزرگسالان مجاز است. بنابراین، اگر به این حوزه علاقه دارید و از دیدن موارد پزشکی و علمی لذت می‌برید، این موزه می‌تواند تجربه‌ای جالب برای شما باشد.

 کانال های تونبوری

کانال های تونبوری

(تصویری از کانال های تونبوری بانکوک)

 تونبوری قبل از ادغام‌شدن با بانکوک، پایتخت سابق تایلند بود؛ اما امروزه به قسمتی از شهر بانکوک تبدیل شده و یکی از جاهای دیدنی و متفاوت آن نیز محسوب می‌شود. تونبوری شهری است با ظاهر سنتی متشکل از کانال‌های آبی که می‌توانید با رزرو قایق‌های کوچک در آن گشت بزنید.

 کانال‌های این منطقه دارای عرض حداکثر ۶ متری هستند بااین‌حال فقط با قایق‌های کوچک می‌توان از آن عبور کرد.

 میدان سیام

میدان سیام بانکوک

(تصویری از میدان سیام بانکوک)

 میدان سیام درواقع خود همانند شهری است که همه چیز در آن وجود دارد. در این میدان مجموعه‌ای متراکم از بوتیک‌ها، کافه، غرفه‌های فروش انواع پوشاک، انواع برندهای رده‌بالا و بین‌المللی را می‌توان یافت.

 سیام به‌عنوان یکی از گران‌ترین مناطق برای اجاره زمین در بانکوک نیز شناخته شده است و به‌نوعی معادل خیابان باند در لندن و خیابان پنجم در نیویورک است. این منطقه به شهر فرشتگان تایلند معروف است.

میدان سیام خود به‌عنوان یک مجموعه خرید در فضای بازشناخته می‌شود که فضایی پر از خلاقیت را القا می‌کند. با اینکه اخیراً مراکز خرید مدرن جایگزین فروشندگان خیابانی شده‌اند، اما هنوز هم مسیرهای زیادی برای کاوش و کشف در این منطقه وجود دارد. این میدان به مثال تاج مراکز خرید منطقه معرفی شده است.

 بازارهای شناور بانکوک

بازارهای شناور بانکوک

(تصویری از بازارهای شناور بانکوک)

 بازارهای شناور بانکوک از جمله جاذبه‌های برجسته و محبوب این شهر هستند که تقریباً هر مسافری در اولین سفر خود حداقل از یکی از آن‌ها بازدید می‌کند. رنگ‌ها، هیجان، طعم‌ها و جو حاکم بر این بازارها تجربه‌ای منحصربه‌فرد را فراهم می‌کنند و خرید یک میان‌وعده از قایقی که از کنارتان می‌گذرد، لذتی تازه و خاص دارد.

 معروف‌ترین بازارهای شناور بانک که عبارت‌اند از:

  • Damnoen Saduak
  • Amphawa
  • Taling Chan
  • Khlong Lat Mayom
  • Bang Nam Pheung

 Damnoen Saduak طولانی‌ترین بازار شناور بانکوک است که متنوع‌ترین طعم‌های آسیایی را می‌توانید در آن بیابید. آمفاوا نیز یکی از محبوب‌ترین بازارهای بانکوک است که علاوه بر جذابیت خرید مواد غذایی در آن می‌توانید از معبد کوچک انتهای رودخانه نیز دیدن نمایید. Taling Chan یکی از بازارهای شناور نزدیک به مرکز بانکوک است و تنها ۱۲ کیلومتر با آن فاصله دارد که تمام روز باز است.

 بازار چاتوچاک

بازار چاتوچاک

(تصویری از بازار چاتوچاک، بانکوک )

 یکی دیگر از بازارها و مراکز خرید بانکوک، بازار خرید چاتوچاک نام دارد. این بازار علاوه بر خرید و تنوع بالای محصولات به یکی از شلوغ‌ترین جاهای دیدنی بانکوک نیز تبدیل شده است. بازار چاتوچاک با مساحت ۵ هزار مترمربعی دارای تقریباً ۸ هزار مغازه فعال است که تجربه متفاوتی از خرید را به شما خواهد داد.

 باغ وحش تمساح ها

باغ وحش تمساح ها

(باغ وحش تمساح های بانکوک)

 یکی از متفاوت‌ترین اماکن دیدنی بانکوک پارک وحش تمساح‌ها است. شما در این پارک می‌توانید انواع تمساح‌های عظیم‌الجثه را ببینید که نگهبانان در طول روز مشغول غذادادن به آنها هستند. البته در این باغ‌وحش علاوه بر تمساح می‌توانید بسیاری از حیوانات غول‌پیکر دیگر مانند شیر، میمون، فیل و... را نیز مشاهده نمایید.

 ازآنجاکه تمساح‌ها بیشترین آمار موجودات این باغ را به خود اختصاص داده‌اند به این اسم نام‌گذاری شده است. در باغ‌وحش تمساح‌های بانکوک شما می‌توانید حدوداً ۳۰ نوع از تمساح‌های مختلف را در ابعاد گوناگون ببینید. بازی‌کردن و غذادادن به این موجودات توسط نیروهای باغ‌وحش می‌تواند به جذاب‌ترین قسمت گردش در این پارک تبدیل شود.

جاذبه‌های گردشگری

ساعت بازدید

هزینه ورودی

گرند پالاس

هر روز ۸.۵ صبح الی ۳.۵ عصر

۵۰۰ بات

معبد وات پو

هر روز ۸ صبح الی ۶ عصر

۲۰۰ بات

محله چینی‌ها

هر روز

رایگان

معبد آرون

هر روز ۸ صبح تا ۶ عصر

۱۰۰ بات

باغ پروانه

سه‌شنبه تا یکشنبه ۸.۵ تا ۴.۵ عصر

رایگان

دژ فراسومن

هر روز ۸ صبح تا ۹ شب

رایگان

پارک دریم ورلد

دوشنبه تا جمعه ۱۰ صبح تا ۵ عصر

شنبه و یکشنبه ۹ صبح تا ۵ عصر

۱۱۰۰ بات

سافاری ورلد

روزهای کاری ۹ صبح تا ۴.۵ عصر

آخر هفته‌ها ۹ صبح تا ۵ عصر

۷۰۰ تا ۲۷۰۰ بات

پارک زانوک ویک

روشنبه تا جمعه ۱۱.۵ صبح تا ۹.۵ شب

شنبه و یکشنبه ۹ صبح تا ۹ شب

روذهای غیر تعطیل ۶۹۰ و تعطیلی‌ها ۷۹۰ بات

عمارت ویمانمک

هر روزه ۹.۵ صبح تا ۴.۵ عصر

۱۰۰ بات

موزه ملی بانکوک

هر روزه بجز روشنبه‌ها ۳ صبح تا ۴ عصر

۲۰۰ بات

موزه پزشکی

هر روزه ۱۰ صبح الی ۴.۵ عصر

۲۰۰ بات

کانال‌های تونبوری

هر روزه

هزینه قایق‌ها

میدان سیام

هر روزه

-

بازارهای شناور

هر روزه

۵ صبح الی ۵ عصر

بازار چاتوچاک

هر روزه

رایگان

باغ وحش تمساح

هر روزه

۲۰۰ بات

 

 در نهایت

 بانکوک یکی از جذاب‌ترین شهرهای گردشگری است که می‌تواند توجه هر فردی را به خود جذب کند. مدیریت مناسب زمان و اطلاع از جاهای دیدنی آن می‌تواند لحظات خوشی را برای شما خلق کند. بااین‌حال تمامی تورهای تایلند، جاهای دیدنی پاتایا گرفته تا جاهای دیدنی پوکت و بانکوک می‌توانند با وجود راهنمای باتجربه سفر خوشی را برای شما رقم بزنند.

 جاذبه‌های گردشگری بانکوک از مکان‌های تاریخی گرفته تا محله‌ها و کوچه‌هایی که بافرهنگ و آداب‌ورسوم این مردم آمیخته است می‌تواند مقصد جذابی برای سفرهای شما باشد.

 

مقالات مرتبط
نظـــــرات کاربــــــران

نظرتان را در مورد این تور با دیگران به اشتراک بگذارید

دیدگاه ثبت شده

در خبرنامه عضو شدید